اخباراخبار ویندوز 10 موبایل

به‌روزرسانی بزرگ برای برنامه Groove Music در حلقه فست اینسایدر

مژده به کسانی که در حلقه Fast اینسایدر و عاشق کار با برنامه Groove Music هستند؛ آپدیت بزرگی برای این برنامه منتشر شده است!

نسخه 3.6.2386.0 هم‌اکنون در استور است و دارای قابلیت‌های بی‌شماری است که کاربران در بازخوردهای خود این قابلیت‌ها را درخواست کرده بودند. این به‌روز رسانی همه را راضی می‌کند؛ اگرچه تنها مختص حلقه Fast است و تا چند هفته دیگر در سطحی گسترده‌تر عرضه می‌شود.

groove-edit

چه بسا بزرگ‌ترین قابلیت به‌روز رسانی برنامه Groove Music این باشد که کاربران می‌توانند فراداده‌ها (metadata) را ویرایش کنند. فراداده برای آلبوم‌ها نوعی وضعیت برای بسیاری از کاربران چشم انتظاری است که می‌خواهند همه چیز را با جزییات وارد کنند. حالا امکانش فراهم شده است.

قابلیت‌های دیگر شامل تعیین ژانر برای فهرست پخش، آلبوم‌های برتر و مواردی در Explore است.

خلاصه این که وقت آن رسیده تا پس از دریافت این به‌روز رسانی بزرگ اعمال تغییرات در Groove Music با دو انگشت شست خود اعلام کنید که این برنامه رو به سمت بالا رفته یا سیر نزولی در پیش گرفته!؟

فهرست کامل تغییراتی که در Groove Music شکل می‌گیرد این‌هایی است که الان می‌خوانید:

* امکان ویرایش فراداده برای موسیقی ذخیره شده در گوشی. برای این کار، کاربر روی آلبوم یا آهنگ راست کلیک و گزینه Edit Info را انتخاب می‌کند.

* امکان تماشای فهرست پخش، انتشارهای جدید، بهترین آهنگ‌های جدید، آلبوم‌های برتر، هنرمندان برتر… همه با ژانر! این امکان در کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، کانادا و آلمان موجود است.

* امکان نمایش ایستگاه‌های رادیویی در اجراهای اخیر Groove کاربر.

* امکان بررسی آسان این که کدام هنرمند در بخش Explore به فهرست پخش اضافه شده چون وقتی کاربر روی فهرست پخش کلیک می‌کند برجسته می‌شوند.

* امکان ارسال بازخورد برای فهرست پخش در Groove کاربر با انتخاب انگشت‌های شست رو به بالا و رو به پایین. کاربر همچنین می‌تواند اگر دیگر تمایلی به شنیدن ندارد، آهنگ‌های خاصی را در فهرست پخش Groove کاربر روی حالت سکوت بگذارد. آهنگ‌هایی که روی حالت سکوت هستند وقتی کاربر بعدها نسخه‌ای از فهرست پخش را ذخیره یا اجرا می‌کند این آهنگ‌ها جزوشان نباشند.

  تبلت Teclast X5 Pro با پردازنده نسل هفتمی اینتل رویت شد

این برنامه را هم‌اکنون می‌توانید از بخش دانلود سایت ویندوزایران دریافت کنید.

چطور بود !

جلیل جعفری

مترجم و روزنامه‌نگار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا