اخبار ویندوز 10 موبایل

مایکروسافت مشخصات دستگاه های ویندوز 10 موبایل مورد انتظار خود را برای شرکت ها اعلام کرد

windows-10-mobile-39

ویندوز 10 موبایل محدوده وسیعی از سخت افزارها را پشتیبانی می کند، از گوشی هایی با صفحات WVGA، رم 512 مگابایتی و چیپست های 2010 کوالکام گرفته تا هیولاهایی با صفحه نمایش 2K و چیپست های اینتل.

در یکی از صفحات مایکروسافت که به شرکای سخت افزاری این شرکت مرتبط است، مثال هایی از دستگاه هایی که مایکروسافت انتظار دارد تا شرکایش بسازند زده شده است.

key-specs

این دستگاه ها شامل تلفن های ارزان قیمت، فبلت ها و پرچمداران که مایکروسافت آنها را پرمیوم می نامد می شود.  جالب است بدانید که تمام این دستگاه ها از LTE و یک گیگابایت رم برخوردار هستند.

مثل همیشه مشحصات پرچمداران جالب تر است، آنها از ویندوز هلو (بازکردن تلفن با تشخیص چهره)، 2 تا 4 گیگابایت رم، حداقل 32 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش FullHD یا بهتر، دوربین 20 مگاپیکسلی، ضخامت کمتر از 7.5 میلی متر و وزنی کمتر از 160 گرم بهره می برند.

اگر پرچمداران جدید مایکروسافت اندازه های فیزیکی گفته شده در بالا را داشته باشند خبر خوبی است. همچنین انتظار می رود پرچمداران مایکروسافت به جای تشخیص چهره، از حسگر عینبیه چشم استفاده کنند.

صفحه ای جدید در وبسایت مایکروسافت اطلاعاتی را درباره باز شدن تلفن با تشخیص چهره مادون قرمز می دهد.

face-unlock

در این صفحه مایکروسافت نشان داده است که دوربین مادون قرمز فضایی به اندازه دوربین جلوی گوشی می گیرد. همچنین گفته شده این دوربین توانایی تشخیص عمق را ندارد و برای گوشی هایی با ضخامت کمتر از 7.5 میلی متر نیز مناسب است. به نظر می رسد تکنولوژی به جایی رسیده است که این دوربین را برای گوشی های هوشمند به صورت مقرون به صرفه تولید کند. احتمال دارد در پرچمدار آینده مایکروسافت به جای تکنولوژی حساس تر تشخصی عینبیه از دوربین مادون قرمز استفاده شود.

جزئیات بیشتر را می توانید در اینجا و اینجا مطالعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا