اخبار ویندوز 10 موبایل

آموزش توقف دریافت بیلدهای جدید اینسایدر در ویندوز 10 موبایل

اگر شما در حال حاضر یک اینسایدر در ویندوزفون هستید ممکن است از دریافت نسخه پیش نمایش ویندوز 10 موبایل پشیمان شده باشید یا اگر آن را دریافت کرده اید ممکن است نخواهید بیلدهای جدید را دریافت کنید و می خواهید از پروژه ویندوز اینسایدر خارج شوید.

در ویندوز اینسایدر رایانه نیز همین قابلیت وجود دارد و شما هر زمانی که بخواهید می توانید از اینسایدر خارج شوید. این امکان کمک می کند تا شما به عنوان اینسایدر ثبتنام کنید، آخرین بیلد پایدار را دریافت کنید و از پروژه اینسایدر خارج شوید. گوشی شما در همین بیلد پایداری که گرفته اید می ماند و شما مجبور نیستید خطر دریافت بیلدهای بتا را متحمل شوید.

انتظار میرود مایکروسافت نسخه رسمی ویندوز 10 موبایل را در ماه های سپتامبر یا اکتبر منتشر کند. کاربران فست اینسایدر به احتمال بسیار زیاد بیلد نهایی را زودتر دریافت می کنند و ممکن است پس از دریافت این بیلد بخواهند از اینسایدر بودن خارج شوند. اینکار آسان است و ففقط کافیست آموزش زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه را باز کنید.اگر آن را حذف کرده اید و هنوز اینسایدر هستید دوباره آن را نصب کنید.insider-1
  2. مطابق تصویر بالا سه نقطه پایین برنامه را بزنید تا منو باز شود. سپس گزینه Leave the program را انتخاب کنیدinsider-2
  3. برای تایید این کار لازم است یک بار دیگر وارد اکانت مایکروسافت خود شویدinsider-3
  4. اکنون در صفحه باز شده گزینه Continue را انتخاب کنیدinsider-4

اکنون شما از پروژه ویندوز اینسایدر خارج شده اید و دیگر بروزرسانی های سیستم عامل از طریق این پروژه را دریافت نمی کنید. اگر یک بار دیگر خواستید وارد اینسایدر شوید دوباره برنامه را باز کنید و در آن ثبت نام کنید.

مایکروسافت روند ثبت نام و خروج از اینسایدر را ساده طراحی کرده است. برای کسانی که گوشیشان در لیست بروزرسانی به ویندوز 10 موبایل نیست می توانند از طریق این برنامه آن را دریافت کنند. فقط کافیست هنگامی که بیلد نهایی منتشر شد آن را دریافت کنید و از ویندوز اینسایدر خارج شوید.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا