اخباراخبار بازی و برنامه هااخبار مایکروسافتویندوز 11

احتمال حضور ویندوز 11 در کنسول‌های دستی قوت گرفت!

موفقیت Nintendo Switch و Steam Deck باعث هجوم دستگاه‌های مشابه با ویندوز شد، اما سیستم عامل مایکروسافت فاقد بهینه‌سازی برای این نوع دستگاه‌ها است که اغلب منجر به تجربه ضعیفی می‌شود. ارائه فاش شده از Microsoft Hackathon در سپتامبر 2022 نشان می دهد که مایکروسافت از مشکل آگاه است و به دنبال راه حل های ممکن است.

“Windows Handheld Mode” پیشنهادی با هدف رفع مشکلات و ناراحتی‌های اولیه در کنسول‌های دستی مدرن که ویندوز را اجرا می‌کنند، است. به عنوان مثال کنترل های ضعیف در بازی های غیر Steam، عدم بهینه سازی نمایشگر و رابط کاربری، بسیاری از لانچرهای اضافی و موارد دیگر از جلمه تغییرات در این نسخه است.

توسعه‌دهندگان می‌خواهند این مشکلات را با پیاده‌سازی صفحه‌کلیدی که می‌توانید از یک گیم‌پد کنترل کنید، ایجاد یک مکان واحد برای همه بازی‌هایتان، بهینه‌سازی مقیاس‌بندی رابط کاربری، ارائه تجربه بهتری از همسوسازی، و رفع مشکلات جزئی که تجربه کاربری را به شدت مخدوش می‌کند حل کنند.

با توجه به گزارشات منتشر شده از “متخصصان این صنعت” این مشکلات تا حدود بسیاری قابل برطرف کردن است. با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که مایکروسافت مفهوم “Windows Handheld Mode” را زنده کند، بنابراین خیلی امیدوار نباشید. شاید این شرکت توجه بیشتری به این سمت از سیستم عامل خود داشته باشد زیرا سازندگان بیشتری کنسول های دستی خود را با ویندوز 11 عرضه می کنند مانند ASUS ROG Ally.

نظر شما در مورد ویندوز ۱۱ بر روی کنسول‌های دستی چیست؟

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا