اخبار ویندوز 10 موبایل

مایکروسافت تا ساعاتی دیگر بیلد 10572 ویندوز 10 موبایل را منتشر می کند

گابریل آئول مدیر تیم اینسایدر ویندوز امروز در توییتی خبر از انتشار احتمالی بیلد 10572 ویندوز 10 موبایل توسط مایکروسافت داده است. گابریل بیان کرد بیلد 10572 هنوز مشکل بروزرسانی را دارد و برای دریافت این بیلد اینسایدرها مجبور خواهند شد تا به ویندوزفون 8.1 بازگردند. با این وجود این مشکل در بیلد 10575 به بعد حل خواهد شد، این بیلد در روزهای آتی منتشر می شود.

توییت گابریل آئول:

سلام به اینسادرها! من امروز یک نظر سنجی برای شما دارم. ما مشکل بروزرسانی که باعث می شد برای دریافت بیلد جدیدتر به ویندوزفون 8.1 برگردید را حل کرده ایم. این مشکل در بیلد 10575 به بعد حل شده است. اما انتشار آن چند روز طول می کشد و باید در حلقه های داخلی آزمایش شود. اما ما یک بیلد فوق العاده دیگر داریم (امکانات جدید، رفع مشکلات، بهبود باتری و موارد دیگر) که بیلد 10572 است. اما مشکل بروزرسانی از بیلد قبلی به بیلد جدید در 10572 حل نشده است. سوال اینجاست: ما باید این بیلد را برای حلقه فست اینسایدرها منتشر کنیم؟ شما برای دریافت این بیلد باید به ویندوزفون 8.1 برگردید بنابراین ممکن است چند روز صبر کنید تا بیلدی که این مشکل در آن رفع شده است منتشر شود. اگر می خواهید این بیلد منتشر شود به این لینک رفته و نظر دهید.

با توجه به نظرسنجی صورت گرفته و استقبال کاربران از انتشار بیلد 10572 گابریل آئول در توییتی دیگر انتشار این بیلد را تایید کرد.

برای انتشار بیلد جدید آماده شوید. آماده سازی این بیلد برای انتشار حدود 3.5 ساعت طول می کشد. منتظر توییت های بعدی باشید.

بیلد 10572 تا 2.5 ساعت دیگر منتشر می شود پس اگر قصد بروزرسانی به این بیلد را دارید خود را آماده کنید.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا