آموزش ویندوز 10اخبار

توضیح مایکروسافت در مورد عدم دریافت آپدیت برخی دستگاه‌ها

مایکروسافت اخیراً اعلام کرد که در تلاش برای آموزش مدل Windows Update مبتنی بر یادگیری ماشینی (ML) است تا دستگاه‌های سازگار با ویندوز 10 را به ویندوز 10 نسخه 21H2 آپدیت کند.

در نوامبر سال گذشته این شرکت اولین نسخه از ویندوز 11 را منتشر کرد و این انتشار بازخوردهای “مثبت” فوق العاده را برای مایکروسافت داشت.

با ادامه این تلاش‌ها، غول ردموندی چند روز پیش تأیید کرد که ویندوز 11 وارد مرحله نهایی در دسترس بودن خود می شود که اساساً به معنای استقرار گسترده‌تر قریب الوقوع این سیستم عامل است.

با این حال، با وجود تمام این فشارها، اگر متوجه شدید که یک یا چند دستگاه ویندوز شما به‌درستی به‌روزرسانی نمی‌شوند، ممکن است رایانه شما یکی از آن‌هایی باشد که آخرین پچ‌ها را با توجه به یادگیری ماشینی که مایکروسافت در انتشار آپدیت ها داده است دریافت نکند.

البته مایکروسافت می‌گوید که داده‌های Update Connectivity نشان می‌دهد که یک رایانه به چه مدت زمان اتصال به اینترنت نیاز دارد تا فرایند دریافت بروزرسانی با موفقیت به آن دستگاه تحویل داده شود.

آنچه ما متوجه شدیم این است که دستگاه هایی که مدت زمان اتصال مشخصی را برآورده نمی کنند، بعید است که با موفقیت به روز شوند. به طور خاص، داده‌ها نشان می‌دهند که دستگاه‌ها برای به‌روزرسانی قابل اعتماد به حداقل دو ساعت اتصال مداوم و شش ساعت در مجموع پس از انتشار به‌روزرسانی نیاز دارند. این امکان دانلود موفقیت‌آمیز و نصب پس‌زمینه را فراهم می‌کند که می‌توانند پس از فعال شدن و اتصال دستگاه، مجدداً راه‌اندازی را از سر بگیرند.

داده های Update Connectivity را می توان در Microsoft Intune در قسمت Devices > Monitor پیدا کرد و همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، Faature Updates یا Windows Expedited Updates را انتخاب کنید.

آخرین توصیه مایکروسافت برای دریافت آخرین بروزرسانی‌ها این است که چنین دستگاه هایی به برق وصل و به اینترنت متصل نگه داشته شوند تا بتوانند بروز رسانی ویندوز را بدون مشکل دریافت کنند.

  اپلیکیشن رسمی فیسبوک برای برخی از ویندوزفونی ها منتشر شد

آیا شما هم با مشکل عدم دریافت آخرین آپدیت‌های رسمی منتشر شده مواجه هستید؟

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا