اخباراخبار مایکروسافتویندوز 11
موضوعات داغ

مایکروسافت در حال بهبود Shut Down و WinRE در ویندوز 11 با ظاهر و نمادهای مدرن است

مایکروسافت به طور فعال در حال تغییر رابط کاربری (UI) ویندوز 11 است تا آن را با زیبایی طراحی WinUI مطابقت دهد. در آخرین بیلد 25115 ویندوز 11، کادر گفتگوی Shut Down و همچنین WinRE دستخوش تغییراتی شده‌اند.

هنگامی که کاربران ویندوز Alt+F4 را فشار می دهند، کادر گفتگوی گزینه های خاموش کردن ظاهر می شود. جعبه خاموش کردن در ویندوز 11 در حال حاضر شبیه به آنچه در ویندوز 10 وجود دارد به نظر می رسد. مایکروسافت ظاهر گزینه “Shut Down Windows” را تغییر داده و ظاهر مدرن تری به آن بخشیده است.

تغییر ظاهری خاموش شدن در ویندوز 11

تب خاموش کردن شامل یک منوی کشویی است که به کاربران این امکان را می دهد که کامپیوتر خود را در حالت hibernate، خاموش کردن، راه اندازی مجدد یا آماده به کار قرار دهد. همه این گزینه‌ها در بیلد 25115 کمی متفاوت به نظر می‌رسند.

به نظر می رسد که مایکروسافت در حال امتحان یک رابط کمی به روز شده برای گفتگوی معروف Alt+F4 است. بازسازی آرم سنتی ویندوز را با ظاهری تمیزتر جایگزین می کند. با این حال پنجره‌ی خاموش کردن بهینه سازی شده در ویندوز 11 از قضا شبیه پتجره‌ی دوران ویندوز 95 است.

با معرفی ویندوز 11، مایکروسافت به طور فعال عناصر WinUI مانند Mica را به جنبه های مختلف سیستم عامل اضافه کرده است. به نظر می رسید که محاوره Shutdown انتقال را از دست داده است، اما آخرین ساخت، ظاهر جدید را فعال می کند. در حال حاضر، Mica فقط برای نوار عنوان برنامه‌های ویندوز اعمال می‌شود و Fluent Design نیز وجود ندارد.

به غیر از کادر محاوره‌ای Shutdown، مایکروسافت همچنین در حال آزمایش آیکون‌های WinUI و Fluent Design برای WinRE (محیط بازیابی ویندوز) است. ویندوز 11 هنوز دارای یک رابط WinRE از دوران ویندوز 8 است که در سیستم عامل جدیدی که معرفی کرده است قدیمی به نظر می رسد. مایکروسافت اخیراً اکثر نمادهای WinRE را با نمادهای جدید جایگزین کرده است.

اگرچه اینها تغییرات بزرگی نیستند، اما نشان می دهند که مایکروسافت در مورد اطمینان از ثبات در عناصر مختلف طراحی جدی است. اگرچه تغییرات ظاهری در آخرین بیلد موجود در کانال Dev با بقیه سیستم عامل ها مطابقت دارد، هیچ اطمینانی وجود ندارد که مایکروسافت آنها را در ویندوز 11 23H2 حفظ کند.

4/5 - (1 امتیاز)
منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا