اخبارویندوز 11
موضوعات داغ

آپدیت (KB5013943) جهت رفع مشکلات امنیتی برای ویندوز 11 منتشر شد

این دومین سه‌شنبه ماه است که بروزرسانی امنیتی توسط مایکروسافت برای سیستم عامل ویندوز 11 منتشر شده است.

بروزرسانی ویندوز 11 21H2 این ماه KB5013943 نامگذاری شده است و سیستم شما را به OS Build 22000.675 می برد. همچنین سرویس ویندوز 11 نیز به بیلد 22000.652 بروز شده است.

در اینجا تغییرات و بهبودهای آپدیت (KB5013943) را می‌توانید مشاهده کنید:

نکات برجسته

مشکلات امنیتی سیستم عامل ویندوز شما را برطرف می کند.

بهبودها

این به‌روزرسانی امنیتی شامل بهبودهایی است که بخشی از به‌روزرسانی KB5012643 (منتشر شده در 25 آوریل 2022) بوده است و همچنین مشکلات زیر را برطرف می‌کند:

  • یک مشکل شناخته شده را برطرف می کند که ممکن است برای برخی از برنامه های NET Framework 3.5 مشکل ایجاد کند یا مانع از باز شدن آن برنامه ها شود. برنامه‌های آسیب‌دیده از مؤلفه‌های اختیاری خاصی در NET Framework 3.5 استفاده می‌کنند، مانند مؤلفه‌های Windows Communication Foundation (WCF) و Windows Workflow (WWF).
  • اگر دستگاه خود را در حالت ایمن راه اندازی کنید، مشکل شناخته شده ای را برطرف می کند که ممکن است باعث سوسو زدن صفحه شما شود. اجزایی که به explorer.exe متکی هستند، مانند File Explorer، منوی Start و نوار وظیفه، ممکن است تحت تأثیر قرار گرفته و ناپایدار به نظر برسند.
اعمال می‌شودعلامت‌هاراه‌حل
مدیران ITپس از نصب به‌روزرسانی‌های ویندوز در 11 ژانویه 2022 یا نسخه‌های جدیدتر ویندوز بر روی نسخه آسیب‌دیده ویندوز، ممکن است دیسک‌های بازیابی (CD یا DVD) ایجاد شده با استفاده از برنامه پشتیبان‌گیری و بازیابی (ویندوز 7) در کنترل پنل اجرا نشود. بازیابی دیسک‌هایی که با استفاده از برنامه پشتیبان‌گیری و بازیابی (Windows 7) در دستگاه‌هایی که بروزرسانی‌های Windows منتشر شده قبل از 11 ژانویه 2022 را نصب کرده‌اند، تحت تأثیر این مشکل قرار نمی‌گیرند و باید همانطور که انتظار می‌رود شروع به کار کنند. توجه داشته باشید که هیچ برنامه پشتیبان یا بازیابی شخص ثالثی وجود ندارد. در حال حاضر تحت تأثیر این موضوع شناخته شده استما در حال کار بر روی یک قطعنامه هستیم و در نسخه بعدی به روز رسانی را ارائه خواهیم کرد.

شما می‌توانید این بروزرسانی را از طریق تنظیمات و آپدیت ها دریافت کنید و همچنین مایکروسافت فایل این آپدیت را هم در این لینک برای نصب دستی قرار داده است.

4/5 - (1 امتیاز)
منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا