اخبار ویندوز 10 موبایل

مایکروسافت در حال کار روی یک گوشی میانرده با فریم فلزی است

midrange

انتظار می رود مایکروسافت پرچمداران جدید خود به علاوه یک گوشی میان رده را در رویداد معرفی سخت افزارهای ویندوز 10 در 14 مهر معرفی کند. لومیا 950 و 950XL دو پرچمدار جدید مایکروسافت هستند و هر دو از آخرین سخت افزارها استفاده می کنند. علاوه بر این ما می دانیم که مایکروسافت در حال کار روی یک گوشی مقرون به صرفه است، لومیا 550 است. با این وجود شنیده ها حاکی از آن است که گوشی دیگری نیز در راه است.

با توجه به منابع وبسایت WMPU غول نرم افزاری روی میان رده ای جدید با ویندوز 10 کار می کند و قصد دارد آن را مدتی بعد از موج اول گوشی های خود (لومیا 950،950XL و 550) عرضه کند. این گوشی از فریم فلزی مانند لومیا 930 بهره می برد. ما با یک هیولای بالا رده طرف نیستیم اما می توانیم نام پرچمدار مقرون به صرفه را روی آن بگذاریم درست چیزی مانند لومیا 830.

براساس شنیده ها این گوشی ممکن است در بهار آینده میلادی عرضه شود، درست بعد از اینکه پرچمداران واقعی در بازار موقعیت خوبی بدست آوردند. احتمالا این گوشی همان محصول کاربردی باشد که ساتیا نادلا از آن سخن می گفت. او گفته بود: ما گوشی هایی مخصوص بازار کسب و کار، گوشی هایی برای مشتریانی که به دنبال محصولات ارزان قیمت می گردند و گوشی های بالارده برای طرفداران ویندوز خواهیم ساخت.

بدلیل این که گوشی میان رده است و باید مقرون به صرفه باشد با مشخصاتی هیجان انگیز روبرو نیستیم. این نکته را نیز توحه داشته باشید که مایکروسافت ممکن است برنامه ریزی های خود را در آینده تغییر دهد و ممکن است هرگز این گوشی را نبینیم. همانطور که گفتیم اگر منتظر جانشین لومیا 830 هستید باید بیشتر انتظار بکشید.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا