اخبار ویندوز 10 موبایل

تماشا کنید : کالبد شکافی لومیا 950 ایکس ال نشان از سیستم خنک کننده مایع و سنسور Windows Hello دارد

مایکروسافت این ماه طیف گشترده ای از دستگاه های جدید خود را مانند Band 2 ، Surface Pro 4 و Surface Book  معرفی کرد در کنار معرفی این دستگاه ها، این شرکت بالاخره از پرچمداران جدید خود با نام های لومیا 950 و لومیا 950 ایکس ال هم رونمایی به عمل آورد .

این دو گوشی قرار است تا ماه آینده فروششان آغاز شود و هم اکنون هم پیش فروش این گوشی ها در سراسر جهان آغاز شده است اما لومیا 950 ایکس ال که گل سرسبد مایکروسافت است امروز توسط یک وب سایت ایتالیایی مورد کالبد شکافی قرار گرفته است .

lumia-950-xl-teardown-01_story

 

به گزارش وب سایت windowsblogitalia این گوشی از یک سیستم مایع خنک کننده بهره می برد که پیش تر هم مایکروسافت در کنفرانس خود استفاده از این سیستم را بیان کرده بود اما شاید از خود بپرسید استفاده از این سیستم به چه درد می خورد ؟

لومیا 950 ایکس ال قادر به ضبط ویدیویی 4k است و می تواند فیلم هایی با 60 فریم بر ثانیه را در یک مانیتور خارجی با رزولیشن 1920x1200px به نمایش در آورد و در همان زمان بر روی صفحه نمایش خود گوشی که   (Quad HD (2560x1440px  هست هم همان ویدیو را به نمایش در آورد به دلیل اینکه این عملیات فشار زیادی به دستگاه می آورد و دستگاه بیش از حد گرم خواهد شد مایکروسافت از سیستم خنک کننده مایع در این گوشی استفاده کرده است .

 

lumia-950-xl-liquid-cooling-2

 

اما دیگر ویژگی که در لومیا 950 ایکس ال می توان یافت احراز هویت بیومتریک (Windows Hello) است که با استفاده از دوبین جلو گوشی و مادون قرمز قادر به تشخیص چهره افراد می کند .

 

شما میتوانید ویدیو کامل این کالبد شکافی را در ادامه مطلب از کانال آپارت ویندوز ایران مشاهده کنید .

 

 

  پیش خرید تلفن هوشمند Elite x3 اچ پی در فروشگاه مایکروسافت انگلستان آغاز شد

متاسفانه ویدیو این گوشی از دسترس خارج شده است

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا