اخبارویندوز 11
موضوعات داغ

اجرای ویندوز 11 بر روی گوشی پیکسل 6 با اندروید 13

به نظر می‌رسد که اندروید 13 که به تازگی منتشر شده است قابلیت‌هایی بسیاری بیشتری از بهبودهای گرافیکی و عملکردی داشته است. گروهی از توسعه دهندگان با اجرای ماشین مجازی توانستند بر روی گوشی پیکسل ۶ گوگل ویندوز 11 را اجرا کنند.

یک توسعه‌دهنده با نام kdrag0n ویدیو و تصاویری را در سطح وب به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد ویندوز 11 مجازی‌سازی شده بر روی گوشی گوگل پیکسل 6 قابل اجرا است. آنها این شاهکار را با استفاده از ساخت پیش نمایش اندروید 13 با ویژگی جدیدی به نام KVM انجام دادند.

اسکرین شات ها و ویدیوهای کوتاه نشان از این داشت که تسک منیجر، مرورگر وب به خوبی در این گوشی قابل اجراست و از همه جالب‌تر اینکه آنها توانستند با استفاده از آن بازی DOOM را بر روی گوشی اجرا کنند و با استفاده از یک کیبورد فیزیکی متصل به گوشی آن را به راحتی اجرا و بازی کنند.

به گفته میشال رحمان وبلاگ نویس، ماشین مجازی مبتنی بر هسته (KVM) یک ابزار مجازی سازی است که در حال حاضر از لینوکس پشتیبانی می کند. گوگل KVM را با اندروید 13 به اندروید آورده است.

کاربران اندروید مدتی است که از ماشین های مجازی استفاده می کنند. با این حال، روش‌های انجام این کار در حال تکه‌تکه شدن هستند و گوگل از KVM برای استانداردسازی فرآیند و جلوگیری از پراکندگی هسته استفاده می‌کند.

گوگل نسخه خود را “KVM محافظت شده” (pKVM) می نامد، زیرا قرار است این نسخه ایمن‌تر باشد.

نسخه پیش نمایش ویندوز 11 هفته‌ی پیش برای کاربران منتشر شد که این نوید ویژگی‌های جدیدی مانند اولویت‌های زبان و افزایش حریم خصوصی هنگام برخورد با عکس‌ها یا برنامه‌ها را می‌دهد.

انتشار نسخه بتا در بهار، انتشار پایدار در تابستان و عرضه کامل در اواخر سال جاری خواهد بود.

4/5 - (1 امتیاز)
منبع
techspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا