اخباراخبار مایکروسافت

پردازنده‌های AMD در نسل بعدی سرفیس لپ‌تاپ‌ها جایی نخواهند داشت!

به زودی مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ ۵ و سرفیس پرو ۹ رونمایی خواهد کرد اطلاعاتی از این دو لپ تاپ منتشر شده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

اکتبر 2022 یا مهر امسال ماه شلوغی برای مایکروسافت و ردموندی‌ها خواهد بود. این شرکت قصد دارد اولین آپدیت لحظه ای را برای ویندوز 11 ارسال کند و ویندوز 10 نسخه 22H2 را منتشر کند. علاوه بر این، مشتریان انتظار دارند که مایکروسافت میزبان یک رویداد سرفیس باشد و از نسل بعدی دستگاه‌های سرفیس رونمایی کند. با نزدیک‌تر شدن به این رویداد، افشای اطلاعات بیشتری از جزئیات مربوط سرفیس‌های بعدی مایکروسافت منتشر می‌شود.

همانطور که توسط WinFuture گزارش شده است، این غول نرم افزاری قصد دارد تغییراتی در انتخاب پردازنده‌های مورد استفاده در سرفیس‌های خود داشته باشد.

ما از قبل می‌دانیم که مایکروسافت می‌خواهد سری‌های سرفیس پرو و پرو ایکس را در یک خانواده واحد ادغام کند و به کاربران این امکان را بدهد که پردازنده‌های اینتل یا ARM را انتخاب کنند. شبیه نحوه پیکربندی مایکروسافت لپ‌تاپ ۴ سرفیس با پردازنده‌های AMD و Intel است. متأسفانه، به نظر می رسد که Surface Pro “5” این امتیاز را از بین خواهد برد و دستگاه تنها با پردازنده های نسل دوازدهم اینتل باقی خواهد ماند.

WinFuture ادعا می کند که آنها 100٪ مطمئن نیستند که مایکروسافت تصمیم گرفته است لپ تاپ های سرفیس مبتنی بر AMD را از میان بردارد، بنابراین ممکن است در آینده این اطلاعات شامل تغییراتی باشد.

مانند هر به‌روزرسانی دیگر سرفیس، رایانه‌های آینده رنگ‌های جدید شاسی را به نمایش خواهند گذاشت. علاوه بر رنگ مشکی و پلاتینیوم کلاسیک، مایکروسافت قصد دارد از رنگ‌های “Forest” (سبز) و “Sapphire” (آبی؟) برای سرفیس پرو “9” رونمایی کند. از نظر قیمت سرفیس پرو ۹ در اروپا با قیمت تقریباً 1300 یورو برای مدل پایه با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پردازنده‌ی Intel Core i5-1235U۸ در دسترس خواهد بود. سرفیس لپ تاپ “5” در پیکربندی پایه 13 اینچی خود برچسب قیمتی 1200 یورویی و 1500 یورویی برای نسخه 15 اینچی خواهد داشت.

  تفاوت میان ارتقا ویندوز 10 از طریق بروزرسانی ویندوز با فایل ایزو چیست؟

در حال حاضر، آخرین گزارش با شایعاتی که ادعا می‌کنند مایکروسافت در حال آماده‌سازی سرفیس لپ تاپ جدید با پردازنده‌های Ryzen 6000 است، تناقض دارد. سایر اطلاعات فاش شده به لپ‌تاپ سرفیس متمرکز بر بازی‌های آینده با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل اشاره می‌کنند. خوشبختانه فقط چند هفته با این رویداد فاصله داریم، بنابراین همه چیز به زودی روشن خواهد شد.

4/5 - (1 امتیاز)
منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا