اخباراخبار مایکروسافت

مایکروسافت اعلام کرد: رویداد سرفیس ۲۰ مهر ماه برگزار خواهد شد

مایکروسافت شایعات مربوط به رویداد سرفیس اواسط اکتبر را تایید کرد. این شرکت این رویداد را در 12 اکتبر 2022 یا ۲۰ مهر ۱۴۰۱ در ساعت 10 صبح به وقت شرقی / 7 صبح به وقت محلی / 2 بعد از ظهر به وقت گرینویچ یا ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران آغاز خواهد کرد. طبق معمول، مایکروسافت این رویداد را به صورت زنده در وب سایت رسمی خود پخش خواهد کرد. در مورد سرنخ‌ها و تیزرها، وب‌سایت رسمی تنها یک تصویر رنگارنگ از کاغذ دیواری استوک ویندوز 11 با دست‌نویس «ذخیره تاریخ» نشان داده است و هیچ تصویری از سرفیس‌ها نمایش داده نشده است.

امسال دهمین سال از رونمایی تبلت اصلی سرفیس پرو با ویندوز 8 است. طبق شایعات امسال مایکروسافت نسل نهم سرفیس پرو را با پردازنده های اینتل و ARM و نسل پنجم سرفیس لپ تاپ را معرفی خواهد کرد.

به‌روزرسانی سرفیس استودیو و لوازم جانبی جدید هم از دیگر گمانه زنی‌های این رویداد به شمار می‌رود. همچنین گمانه‌زنی‌هایی در مورد آماده‌سازی مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ گمینگ با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل و کارت‌های گرافیک سری 3000 انویدیا وجود دارد.

البته مایکروسافت سعی می‌کند تا زمان برگزاری این رویداد همه جزئیات را پنهان نگه دارد، اما برخی از افشاگری‌ها در حال حاضر اطلاعات ضد و نقیضی درباره سرفیس لپ‌تاپ 5 منتشر می‌کنند که مایکروسافت در اقدامی عجیب پردازنده‌های AMD را به نفع پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل کنار گذاشته است. با این حال برای درستی این اطلاعات می‌بایست تا ۲۰ مهر ما صبر کنیم؟
نظر شما در مورد محصولات مایکروسافت چیست؟

4/5 - (1 امتیاز)
منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا