اخبار ویندوز 10 موبایل

هاب کانتینیوم مایکروسافت در سایت های خرده فروشی رویت شد

image28

اصلی ترین ویژگی ویندوز 10 موبایل که خریداران را جذب می کند قابلیت کانتینیوم برای موبایل است که به کاربران ویندوز 10 موبایل که از گوشی های بالا استفاده می کنند اجازه می دهد تا گوشی های خود را با استفاده از داک کانتینیوم یا میراکست به صفحه کلیدف ماوس و صفحه نمایش متصل کنند.

image29

این لوازم جانبی بارها در گزارشات مختلف فاش شده است اما اکنون برای اولین بار در فروشگاه آنلاین یک خرده فروشی رویت شده است. این هاب در حال حاضر در فروشگاهی در انگلستان بنام MobileFun.co.uk دیده شده است. مشخصات این هاب را در زیر می خوانیم:

Microsoft Continuum Hub

گوشی ویندوز 10 موبایل خود را به تلویزیون یا مانیتور وصل کنید و تجربه ای مانند ویندوز 10 رایانه داشته باشید. این کار با استفاده از صفحه کلید یو اس بی و ماوس امکان پذیر است.

چرا باید این را بخریم؟

  • تبدیل گوشی ویندوز 10 موبایل به ویندوز 10 رایانه
  • بسیار کاربردی با وجود برنامه های ویندوز و آفیس
  • اتصال گوشی ویندوز 10 موبایل به مانیتور و تلویزیون
  • استفاده از صفحه کلید و ماوس
  • پشتیبانی از دو صفحه نمایش و استفاده همزمان از گوشی

توضیحات

تبدیل گوشی ویندوز 10 موبایل به ویندوز 10 رایانه

گوشی با ویندوز 10 موبایل دارید و آرزو می کنید بتوانید آن را به یک رایانه تبدیل کنید؟ خب نیاز به انتظار نیست با هاب کانتینیوم مایکروسافت به شما اجازه می دهد تا گوشی خود را به رایانه تبدیل کنید و از تمام برنامه های محبوب خود بدون نیاز به حمل لپتاپ استفاده کنید.

با استفاده از صفحه کلید، ماوس و مانیتور یا تلویزیون واقعی می توانید از هاب کانتینیوم برای انجام کارها، بازی و سرگرمی مانند رایانه استفاده کنید.

توجه کنید که این هاب نیاز به گوشی های سازگار با آن دارد.

بسیار کاربردی با وجود برنامه های ویندوز و آفیس

از برنامه های یونیورسال ویندوز 10 مانند ایمیل، مرورگر اج، تقویمف مخاطبان، ماشین حساب و بسیاری دیگر در صفحات بزرگ تر استفاده کنید و کارایی انها را بالاتر ببرید.

  آیا بیلد بعدی ویندوز 10 موبایل، بیلد 14941 است؟!

با استفاده از برنامه های یونیورسال آفیس مانند ورد، اکسل، پاورپوینت و وان نوت شما می توانید بهره وری این برنامه ها را به سطحی بالاتر ببرید و در تمام این برنامه گوشی شما مانند رایانه کار می کند.

اتصال گوشی ویندوز 10 موبایل به مانیتور و تلویزیون

استفاده از برنامه ها در گوشی و کارکرد آن ها در هنگام ویرایش های کوچک بسیار خوب است اما در هنگام کار با ایمیل های طولانی، اسناد، صفحات گشترده، ارائه ها و مرورگری وب هیچ چیز نمی تواند با صفحات بزرگ مانیتور یا تلویزیون رقابت کند. با استفاده از هاب کانتینیوم مایکروسافت شما می توانید گوشی خود را به صفحات بزرگ تر متصل کنید و از برنامه ها مانند نسخه رایانه آنها استفاده کنید.

استفاده از صفحه کلید و ماوس

با وصل کردن صفحه کلید و ماوس به هاب کانتینیوم مایکروسافت می توانید از صفجه کلید و ماوس فیزیکی برای تایپ و کارکردن با محیط دسکتاپ در صفحات بزرگ استفاده کنید.

پشتیبانی از دو صفحه نمایش و استفاده همزمان از گوشی

در حال کار با ورد در رایانه هستید و می گویید ای کاش می توانستم با گوشی پیام ارسال کنم. مشکلی نیست، هاب کانتیینیوم مایکروسافت گوشی شما را کاملا در بر نمی گیرد و صفحه گوشی شما کاملا مستقل از صفحه ای که گوشی خود را به ان متصل کرده اید است. شما می توانید مانند حالت عادی پیام ارسال کنید، اطلاعیه ها را ببینید و حتی تماس بگیرید.

به احتمال زیاد متن بالا توسط مایکروسافت نوشته شده است و برای بازاریابی این محصول استفاده می شود. گوشی های سازگار با این هاب لومیا 950 و 950XL عنوان شده است.

فروشگاه MobileFun قیمتی را برای این محصول در نظر نگرفته است اما براساس شایعات قبلی 100 دلار خواهد بود.

آیا در صورت خرید لومیا 950 یا 950XL این هاب را تهیه می کنید؟ نظر شما در مورد آن چیست؟

چطور بود !

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا