اخبار ویندوز 10 موبایل

تیم سرفیس مایکروسافت در حال حاضر روی نمونه اولیه یک گوشی جدید کار می کند

proto-phone

مایکروسافت اخیرا از لومیا 950 و 950XL رونمایی کرد و انتظار می رود در ماه نوامبر به بازار عرضه شوند. هر دو گوشی در رده پرچمداران بوده و مشخصات بالایی دارد، علاوه بر این ویژگی های اختصاصی مانند کانتینیوم و ویندوز هلو را نیز دارند.

همانطور که انتظار می رفت مایکروسافت اکنون در حال کار روی گوشی های جدیدی است. ما می دانیم که مایکروسافت اکنون بر روی مایکروسافت سانا کار می کند اما این غول نرم افزاری به نظر می رسد روی گوشی دیگری نیز کار می کند. زمان آن رسیده است و تیم سرفیس نیز به جمع توسعه دهندگان گوشی جدید مایکروسافت پیوسته است.

در مقاله ای که در سایت Wired آمده که به داستان پشت سر سرفیس بوک اشاره دارد، پانوس پنی بیان می کند که پیش فروش سرفیس بوک تاکنون بزرگ بوده است. علاوه بر آن در مقاله مذکور به “نمونه اولیه یک گوشی جدید” اشاره شده است. متنی که از این مقاله برداشت شده است:

سرفیس بوک امروز برای فروش عرضه می شود. پیش فروش سرفیس بوک بزرگ بوده است و پانوس پنی در این زمینه می گوید آنها لپتاپ ها را سریغ تر از آنکه تولید کنند، می فروشند. او به وضوح از اهمیت این دستگاه بر کسب و کار مایکروسافت می گوید، به خصوص سرفیس پرو 3 و 4 که سری سرفیس را به مکان واقعی آن می برند. هنگامی که صحبتت درباره آن را شروع می کنیم حواس او با ماشین CNC پرت می شود که زیر سرفیس بوک را می تراشد. پنی لحظه ای آن را تماشا می کند. کنده کاری بارها تکرار می شود تا شکاف آنتن شکل بگیرد. چند ماشین دیگر در اطراف است. یک ماشین دیگر بر روی نمونه اولیه یک موبایل کار می کند. اتاق هایی در سراسر ساختمان 87 وجود دارد که پر از دستگاه های جدید است. پاناس می رود که آنها را نیز چک کند.

همانطور که می بینید تیم سرفیس مایکروسافت قطعا روی یک گوشی جدید کار می کند. در حال حاضر ما چیز زیادی از این گوشی نمی دانیم. با این وجود ممکن است گوشی موردنظر سرفیس فون باشد که همه منتظر آن هستند. واضح است که مایکروسافت در سال 2015 از گوشی جدیدی رونمایی می کند بنابراین باید تا 2016 منتظر باشیم و ببینیم که مایکروسافت روی چه دستگاهی کار می کرده است.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا