اخباراخبار XBOX

Need for Speed Payback برای کنسول ایکس باکس اسکورپیو تایید شد

شرکت EA در کنفرانس شب گذشته خود از نسخه جدید فرنچایز Need for Speed با نام Need for Speed Payback  رونمایی کرده است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

EA بازی را با انتشار تریلر گیم پلی به شکل کامل معرفی کرده است، عنوانی که از داستانی غنی برخوردار بوده و بازیکنان با شخصیت های مختلفی رو به رو می شوند. اگرچه نسخه های PC، PS4 و XBOX ONE این عنوان تایید شد، حال به تازگی Marcus Nilsson تهیه کننده Need for Speed در گفتگو با گیم اسپات نسخه ایکس باکس اسکورپیو و پلی استیشن ۴ پرو Need for Speed Payback را تایید کرد. Nilsson بیان داشت که هر دو کنسول ایکس باکس اسکورپیو و پلی استیشن ۴ پرو به پشتیبانی بازی می پردازند. بنابراین باید انتظار عملکرد گرافیکی بهتری در دو کنسول مذکور نسبت به کنسول PS4 و XBOX ONE باشیم.

مایکروسافت قصد داشته ایکس باکس اسکورپیو را در ۱:۳۰ امشب رونمایی کند. هنگامی که از Nilsson برای عرضه Need for Speed Payback روی نینتندو سوئیچ پرسش شد وی پاسخ دقیقی نداده و بیان داشت که این کنسول توان لازم را جهت اجرای بازی نداشته  و تنها پلتفرمی می تواند به اجرای بازی بپردازد که از توان لازم برخوردار باشد. البته عناوین EA روی بیشتر پلتفرم ها منتشر می شود و عدم انتشار محصول EA برای نینتندو سوئیچ جای تعجب دارد.

البته وجود سخت افزار غیرقدرتمند در نینتندو سوئیچ موجب شده تا توان لازمی در این کنسول برای اجرای Need for Speed Payback وجود نداشته باشد. گفته می شود این نسخه از Need for Speed از پرتنوع ترین بازیهای جهان باز این سری بوده و امکان سفارشی سازی برای افراد وجود دارد. حتی EA در جریان کنفرانس گیم پلی یکی از مراحل بازی را به نمایش درآورد. Need for Speed Payback قرار است در ۱۰ نوامبر برای PC، PS4، XBOX ONE، ایکس باکس اسکورپیو و PS4 Pro منتشر می شود.

 

3.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا