اخباراخبار بازی و برنامه هااخبار مایکروسافت

بالاخره مایکروسافت آفیس برای همه در ویندوز استور قابل دسترس و استفاده است

 شرکت مایکروسافت بالاخره نسخه ی کامل و نهایی اش را در ویندوز استور قرار می دهد . در ادامه با ویندوز ایران باشید.

که تاریخ وارد شدنش در استور همزمان با آمدن سرفیس لپ تاپ جدید شرکت مایکروسافت است . اپلیکیشن های مایکروسافت آفیس مثل Word , Excel ,Power Point ,Outlook ,Access و Publisher در ویندوز استور خواهند بود . این اولین باری است که کمپانی مایکروسافت به کاربران خود اجازه آپدیت و دانلود مستقیم از استور خود را می دهد .

قابلیت جدید مایکروسافت آفیس این است که می تواند توسعه دهندگان را متقاعد کند که اپلیکیشن های دسکتاپ شان را به ویندوز استور انتقال دهند . بعد از شکست در متقاعد کردن توسعه دهندگان برای ساخت اپلیکیشن های عمومی برای ویندوز ۸ مایکروسافت به Centennial Desktop Bridge tool امیدوار است که شاید بتواند به توسعه دهندگان کمک کند تا اپلیکیشن های قدیمی را به ویندوز استور انتقال دهند . صاحبان سرفیس لپ تاپ ها و هر کسی که از دستگاه جدید و پیشرفته ای استفاده می کند باید این ورژن یا نسخه از مایکروسافت آفیس را دانلود کنند .

در یک مقاله ی نوشته شده توسط یک کاربر توییتر به نام Walking Cat راجع به شرکت مایکروسافت نوشته شده است که این آفیس دارای یک سری محدودیت هایی است . شما فقط می توانید نسخه ی ۳۲ بیت این اپ را نصب کنید و COM add-ins ساپورت نمی شود . مایکروسافت اپلیکیشن OneNote desktop را در استور خود شامل نمی شود ولی به جای آن اپلیکیشن UWP موجود است و نصب می شود .

کاربران ویندوز ۱۰ می توانند از اپ های آفیس موجود برای موبایل نیز استفاده کنند . همچنین مایکروسافت در حال قرار دادن آپدیت و نصب آفیس در استور می باشد تا وقتی که به طور کامل تست شود . نظرتان را به ما بگویید . آیا این آفیس می تواند جزو شاهکار های شرکت مایکروسافت باشد ؟ یا مانند آفیس های دیگر می باشد ؟ معایب و مزایای این آفیس را به ما بگویید . ممنون که تا به الآن با ویندوز ایران بودید .

4.2/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

    1. دوست عزیز اون مال نسخه هایی مثل پرو پلاس ۲۰۱۶ هست که لایسنس باید خرید ولی برای نسخه های عادی نرم افزار های عادی افیس مثل وورد و پاور و وان نوت میتونید از استور دانلود کنید که رو ویندوز های کرکی دسترسی راحت به استور نیست گاها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا