اخباراخبار ویندوز 10 موبایل

برنامه OneNote Web Clipper آپدیت شد+لینک دانلود

مایکروسافت اعلام کرد که برنامه OneNote Web Clipper با ویژگی‌های جدیدی که خودش را به هنگام کار با مرورگرهای کروم، سافاری و آی‌یی نشان می‌دهد آپدیت شده است.

به گزارش ویندوزایران، به نقل از windowscentral، این ویژگی‌ها هم‌اکنون ویدئوهای YouTube و Vimeo را پشتیبانی می‌کنند. همچنین نسخه Preview را برای ارسال در OneNote در اختیار دارید.

در ادامه فهرست کامل این ویژگی‌ها آمده‌اند:

clipper-web

1) Preview (پیش‌نمایش): همیشه نمی‌دانستید وقتی می‌خواهید ویدئویی را کوتاه کنید و در OneNote نشان دهید باید چه کار کنید، درست است؟ مشکل حل شد! حالا دیگر همه حالات کوتاه کردن فراهم است تا نسخه پیش نمایش شما آماده شود.

2) پشتیبانی از YouTube و Vimeo: حالا دیگر می‌توانید از صفحات YouTube و Vimeo ویدئو آماده کرده و در OneNote بگذارید.

3) Highlight text (برجسته‌سازی متن): وقتی مطلب، موضوع یا سندی را خلاصه می‌کنید، می‌توانید بخش‌هایی از متن را برجسته (highlight) کنید. موارد برجسته شده در OneNote ذخیره خواهند شد.

4) Clip multiple regions in one go (کوتاه کردن چندین بخش در یک حرکت): بخش‌های متعدد یک صفحه اینترنتی را کلیپ کنید و همه آن‌ها را در یک صفحه OneNote ذخیره کنید.

5) Use your own title (از عنوان خود استفاده کنید): عنوان صفحه خود را پیش از ارایه در OneNote در پنجره پیش نمایش تغییر دهید.

6) Articles your way (تغییر مطلب به شیوه خودتان): اندازه و نوع قلم مطلب خود را برای خوانده شدن بهتر قبل از گذاشتن در OneNote تغییر دهید.

هم‌اکنون می‌توانید نسخه جدید Web Clipper را از این جا دانلود کنید.

چطور بود !

جلیل جعفری

مترجم و روزنامه‌نگار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا