اخبار ویندوز 10 موبایل

نسخه پیش نمایش Remote Desktop با پشتیبانی از کانتینیوم برای ویندوز 10 موبایل منتشر شد

RemoteDesktop

مایکروسافت امروز نسخه پیش نمایش برنامه Remote Desktop را برای دستگاه های ویندوز 10 موبایل منتشر کرد. نسخه این برنامه 844 بوده و از کانتینیوم برای تلفن ها روی لومیا 950 و 950XL نیز پشتیبانی می کند. بدلیل یونیورسال بودن Remote Desktop رابط کاربری برنامه باید آشنا بوده و مشابه نسخه ویندوز 10 رایانه باشد. علاوه بر این شما در این بروزرسانی گزینه ای برای کنترل از راه دور رایانه (Remote Desktop Gateway)، کنترل از راه دور منابع، مدیریت لیست اعتبارها و تغییر تنظیمات از طریق تلفن.

اگر شما لومیا 950 یا 950XL دارید می توانید از Remote Desktop Preview روی مانیتورهای بزرگ با استفاده از کانتینیوم استفاده کنید. کانتینیوم شما را قادر می سازد تا موبایل خود را به صفحات بزرگ تر متصل کرده و تجربه ای مانند رایانه داشته باشید. شما می توانید صفحه کلید بلوتوثی و ماوس به تلفن خود وصل کنید یا می توانید صفحه کلید و ماوس USB را به داک متصل کنید و از برنامه ها درست مانند رایانه استفاده کنید.

برای دانلود این برنامه می توانید عبارت Microsoft Remote Desktop Preview را در استور موبایل خود جستجو کنید یا به این لینک مراجعه کنید.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا