اخبار ویندوز 10 موبایل

تماشا کنید: مقایسه سرعت بیلد 10549 ویندوز 10 موبایل با ویندوزفون 8.1

windows-10-mobile-20

هفته گذشته ویدئویی از نگاه نزدیک به بیلد 10549 ویندوز 10 موبایل برای شما قرار داریم. با وجود این که بیلد جدید از عملکرد خوب و نسبتا پایداری برخوردار بود اما هنوز هم تجربه ای مانند ویندوزفون 8.1 ارائه نمی داد.

با تجربه ای که ما کسب کرده ایم می توانیم بگوییم ویندوز 10 موبایل بهترین سیستم عامل موبایلی است که مایکروسافت تاکنون ساخته است. ممکن است برخی از شما به این حرف ایراد بگیرید و بگویید اینطور نیست اما آخرین بیلد ویندوز 10 موبایل عملکرد بسیار بهتری نسبت به بیلدهای اولیه دارد اما هنوز هم ویندوزفون 8.1 بصورت کلی عملکردی بهتر و سریع تر را ارائه می دهد.

اینکه از چه گوشی یا چه تنطیماتی استفاده کنید می تواند در عملکرد سیستم عامل تفاوت ایجاد کند و ممکن است هنوز نتوانیم نتیجه گیری کاملی از بهتر بودن یا نبودن ویندوز 10 موبایل نسبت به ویندوزفون 8.1 بگیریم اما با این وجود وبسایت OneTechStop.net ویدئویی از مقایسه عملکرد بیلد 10549 ویندوز 10 موبایل با ویندوزفون 8.1 تهیه کرده است که در ادامه آن را می بینید.

نتیجه نزدیک است: ویندوزفون 8.1 هنوز عملکرد بهتری روی لومیا 930 ارائه می دهد. با این حال تفاوت ها کوچک است و برتری ویندوزفون 8.1 جزئی به نظر می رسد. واضح است هنگامی که نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل منتشر شود حداقل روی لومیا 930 و 1520 عملکرد فوق العاده ای خواهد داشت.

نظر شما در مورد عملکرد آخرین بیلد ویندوز 10 موبایل چیست؟ آیا عملکرد گوشی شما به خوبی ویدئوی سایت OneTechStop.net است یا با آن مخالفید؟

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا