اخباراخبار بازی و برنامه ها

اپلیکیشن اسپاتیفای نسخه‌ی ARM را برای ویندوز منتشر شد

امروز اسپاتیفای خبرهای خوشی را برای کاربران سیستم‌های ویندوزی مبتنی بر ARM دارد.

آخرین نسخه بتا بهینه‌سازی‌هایی را برای ARM64 به ارمغان می‌آورد، به این معنی که رایانه‌های شخصی ویندوزی با پردازنده‌های ARM هم اکنون می‌توانند این برنامه را به صورت کاملا بهینه سازی شده اجرا کنند.

Spotify نسخه ARM64 را امروز به صورت رسمی در انجمن خود منتشر کرد. ورژن این نسخه 1.1.86.857 است که در فایل پیوستی در سایت اسپاتیفای قابل دانلود است.

به گفته اسپاتیفای، این اپلیکیشن در حال حاضر با برخی از پادکست های ویدئویی مشکل دارد و به جای پخش یک قسمت، اسپاتیفای از کاربر می خواهد تا مشتری را به روز کند. این شرکت توصیه می‌کند پادکست‌های خراب را در مرورگر تماشا کنید تا این مشکل را دور بزنید.

مشتریان ویندوز در ARM می توانند برنامه معمولی Spotify را با استفاده از شبیه سازی اجرا کنند، اما برنامه بومی کارایی و عملکرد بسیار بهتری ارائه می دهد. متأسفانه نسخه دوم در حال حاضر در مرحله بتا است و قابلیت دانلود به صورت رسمی وجود ندارد و اسپاتیفای در حال برطرف کردن آنها است.

اگر قصد دارید از Spotify Beta در رایانه شخصی ویندوز مبتنی بر ARM استفاده کنید، حتماً بازخورد خود را با Spotify در میان بگذارید تا به شرکت در بهبود برنامه کمک کند.

سایر کاربران می توانند برنامه معمولی را از وب سایت رسمی یا فروشگاه مایکروسافت دریافت کنند. همچنین یک گزینه تا حدی عجیب و غریب برای اجرای نسخه اندروید Spotify در ویندوز وجود دارد. مایکروسافت اخیراً اعلام کرده است که پشتیبانی از برنامه های اندروید را به پنج کشور جدید آورده است، بنابراین کاربران بیشتری می توانند این رویکرد غیرمتعارف را نیز امتحان کنند.

4/5 - (1 امتیاز)
منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا