اخباراخبار بازی و برنامه ها

این ویژگی‌های جدید به زودی در برنامه Phone Link مایکروسافت ارائه خواهند شد

مایکروسافت به عنوان بخشی از تلاش مجدد خود برای بهبود بخشیدن به ادغام اندروید در ویندوز، یک بخش اختصاصی به نام “AMPX” ایجاد کرد. کاربران ممکن است به زودی برخی از مزایای آن بخش جدید را ببینند البته این بخش جدید با برنامه Phone Link قرار است رونمایی شود.

اگر اطلاعی از برنامه phone لینک ندارید بد نیست مقاله‌ی آموزش اتصال گوشی اندروید به ویندوز با برنامه Phone Link را مطالعه کنید.

قرار است در روزهای آینده برنامه phone Link مایکروسافت دستخوش تغییرات خوبی شود که یکی از این ویژگی‌های مفید، امکان جستجوی پیام‌ها است، درست مانند آنچه در تلفن هوشمند خود می‌توانید انجام دهید.

این به شما امکان می دهد نام فرستنده ها را تایپ کنید و برنامه Phone Link همه پیام هایی را که از آنها دریافت کرده اید نشان می دهد. همچنین می توانید متنی را که می خواهید برنامه نمایش دهد تایپ کنید. برای مثال، اگر «Windowsiran» را در قسمت «جستجوی پیام‌ها» جدید تایپ کنید همه پیام‌های مربوطه برای شما به نمایش در خواهد آمد.

به زودی شاهد تغییرات ظریفی در تجربه پیام رسانی Phone Link خواهید دید. پیام‌ها اکنون به دو بخش دسته‌بندی می‌شوند:

  • پیام‌هایی که اخیراً دریافت کرده‌اید
  • مواردی که پنهان هستند
آپدیت برنامه Phone Link

همه ویژگی‌های آینده برای بهبود تجربه پیام‌رسانی طراحی نشده‌اند. به نظر می رسد مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای ایجاد تغییرات جزئی در پنل اعلانات Phone Link است. در اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط این افشارگر، نمای سه نقطه ای را در کنار «Notifications» نمی بینیم. در جای خود، گزینه ای برای پاک کردن تمام اعلان ها تنها با یک کلیک وجود خواهد داشت. در حال حاضر، با کلیک بر روی نمای سه نقطه، منویی شامل سه گزینه “Refresh”، “Customize” و “Clear all” ظاهر می شود.

تغییر کوچک دیگر این است که بین نوتیفیکیشن ها فاصله مرزی وجود خواهد داشت. همچنین، امکان پین کردن و پاک کردن یک اعلان فردی ممکن است در گوشه سمت راست بالای اعلان ظاهر نشود. مایکروسافت یا از شر آنها خلاص می شود یا آنها را پشت یک کلیک راست پنهان می کند. همچنین برخی از تغییرات کوچک در رابط کاربری در وضعیت اتصال وجود دارد.

  پس از کنفرانس سونی فروش اکس باکس وان اس دو برابر شد
برنامه Phone Link ویندوز

افشاگری که این تصاویر را منتشر کرده است اطلاعی از زمان ارائه آپدیت برای برنامه‌ی Phone Link نداده است، اما امیدواریم که این بروزرسانی جذاب به زودی از طرف مایکروسافت منتشر شود.

آیا شما هم از برنامه phone Link استفاده می‌کنید؟

4/5 - (1 امتیاز)
منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا