آموزش ویندوز 10اخبار مایکروسافت

Start ویندوز7 در ویندوز10

یکی از دلایلی که ویندوز8 و 8.1 به محبوبیتی که مایکروسافت پیش بینی می کرد نرسیدند، سنت شکنی در منوی استارت بود.

منو استارت به انگلیسی ” Start ” نام دارد و باعث شد که خیلی از افراد به این ویندوز دوست داشتنی مهاجرت نکنند.

کمپانی معرف برای رقابت نیاز دارد تا ویندوز را در بازار بفروشد، پس اگر می خواهد چنین باشد باید به حرف ها و پیشنهادات کاربران توجه بیشتری کند. نتیجه ی این حرف گوش کنی های مایکروسافت و ویندوز 10 می باشد.

منوی استارت برگشته است و خیلی از کاربران آن را همچنان دوست دارند. این نسخه دیگر شبیه به نسخه ی قبلی که در ویندوز7 استفاده شده، نیست و با به نظر من خیلی شیک تر شده و قابلیت هایی مثل ” Stardock ” هم به آن اضافه شده است.

خب، بعضی ها هم سلیقه ای متفاوت دارند و دوست دارند ا با نسخه ی قبلی کار کنند ( به یاد داشته باشید که این دو استارت شبیه هم هستند و یکی نیستند.) این برنامه قابلیت های خوبی هم دارد مثل: تغییر رنگ و غیرفعال کردن شفاف سازی استارت. همچنین از خبر هایی که درز کرده می شود متوجه شد که دو نوع استایل هم برای این برانامه وجود دارد. یکی استایل ” Windows 7 ” و دیگری ”  modern start menu ” نام دارد.

  این ها متاسفانه فعلا پولی هستند و زیاد ارزش خرید ندارند ولی اگر شما می خواهید که آن را حتما داشته باشید می توانید 30 روزه آزمایشی آن را دانلود کنید و برای اطلاع شما هم بگویم که قیمت این برنامه 4.99$ است که می شود 15000 تومان خودمان! یعنی پول یک پک خرید ویندوز10 را دور بریزید و یک منوی استارت بخرید. البته شما این کار را نمی کنید و بهتر است منتظر کرک یا فعال ساز آن باشید! بالاخره اگر شما شدیدا علاقه مند هستید می توانید از این لینک به دانلود آن اقدام کنید. و اگر شما تا الآن از آن استفاده کرده اید به ما بگویید که تجربه ی استفاده از آن چطور بوده یعنی اصلا ارزش دارد یا نه؟

5/5 - (1 امتیاز)

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا