اخباراخبار مایکروسافت

مشخصات Surface Duo 2 توسط Geekbench منتشر گردید

این روزها شایعات زیادی در معرفی نسخه‌ی دوم Surface Duo با نام Surface Duo 2 در فضای وب منتشر می شود و گمانه زنی‌ها از این است که احتمالا مایکروسافت در ماه اکتبر Surface Duo 2 را معرفی خواهد کرد.

وب سایت Geekbench برخی از مشخصات سخت افزاری نسخه‌ی بعدی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد این دستگاه به پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 به همراه 8 گیگابایت رم مجهز اس.

نتایج Geekbench ویژگی‌های عملکردی خاصی را نشان نمی‌دهد و احتمالا Surface Duo 2 از اندروید 11 برخوردار خواهد بود.

نتایج بنچمارک لو رفته از Surface Duo 2 نشان می‌دهد که پردازنده‌ی به کار رفته در این گوشی در عملکرد تک هسته‌ای امتیاز 1091 و چند هسته‌ای 3517 را توانسته به دست بیاورد.

اما از مشخصات سخت افزاری که بگذریم در اوایل سال جاری میلادی تصاویر و کانسپت‌هایی از Surface Duo 2 منتشر شد که نشان می‌داد دوربین این گوشی احتمالا از سه لنز مجزا برخوردار خواهد بود.

مایکروسافت Surface Duo 2

به احتمال بسیار قوی دوربین سه گانه‌ی گوشی به یک لنز استاندارد ۱۲ مگاپیکسلی به همراه دو لنز تله فوتو و اولترا واید مجهز خواهد بود.

احتمال می‌رود مایکرسافت علاوه بر تقویت قسمت سخت افزاری قسمت‌های دیگری این گوشی را مانند افزایش نرخ رفرش ریت صفحه نمایش، صفحه نمایش بزرگ‌تر، باتری بزرگ‌تر و دوربین بهتری را بهبود ببخشد.

در هفته‌ی ‌های آینده می‌بایست منتظر رونمایی و معرفی Surface Duo 2 باشیم.

نظر شما در مورد Surface Duo 2 چیست؟ آیا این دستگاه ارزش خرید را دارد؟

4/5 - (1 امتیاز)
منبع
windowscentral

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا