اخباراخبار بازی و برنامه ها

شروع به کار یونیگرام ایکس با پشتیبانی از قابلیت My People

اوایل سال کنونی میلادی گروه تلگرام برنامه کاربردی تلگرام ایکس (Telegram X) را برای دو پلتفرم آی‌اوس و اندروید معرفی کرد منتها در خصوص کاربران ویندوز ۱۰ توسعه دهندگان مستقل سخت تلاش کردند تا تلگرام ایکس را برای پلتفرم ویندوز ارایه کنند.

برخلاف تلگرام ایکس برای آی‌اوس و اندروید، تلگرام ایکس به عنوان یک برنامه کاربردی مستقل مطرح و شناخته شده نیست بلکه به شکل به‌روزرسانی برای یونیگرام موجود منتشر شده است.

مواردی که در به‌روزرسانی جدید دیده می‌شود به قرار زیر هستند:

  • اکنون هر چتی را که باز می‌کنید نسخه‌ای از کش ایمنی آن در دستگاه شما موجود است. بنابراین شما می‌توانید آنها را مرور کنید حتی وقتی که ارتباط اینترنتی موجود نباشد.
  • چت‌های مخفی نیز اکنون به طور کامل تحت حمایت هستند و این امر به شما امکان می‌دهد تا بتوانید با استفاده از قابلیت end-to-end encryption حتی در نسخه دسکتاپ با دوستان خود ارتباط برقرار کنید.
  • در بخش ادغام My People می‌توانید اکنون مخاطبان خود را به نوار وظیفه ویندوز (Windows taskbar) سنجاق یا پین و از یونیگرام با چت با آنها بدون باز کردن کامل برنامه استفاده کنید.
  • برنامه کاربردی اکنون سریع‌تر، قوی‌تر و در کل بهتر از نسخه قبلی است.

برنامه تلگرام همچنان در فروشگاه موجود است ولی مختص تعداد کمی از کاربران ویندوز ۱۰ موبایل است. شاید برنامه کاربردی یونیگرام ایکس راه حل بهتری برای جبران سرعت پایین و ضعیف  نسخه اصلی تلگرام باشد.

هم‌اکنون این امکان برای شما وجود دارد تا برنامه کاربردی یونیگرام ایکس را از پیوند زیر و از مایکروسافت استور دریافت کنید.

منبع: mspoweruser

2.5/5 - (17 امتیاز)

جلیل جعفری

مترجم و روزنامه‌نگار

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا