اخبار ویندوز 10 موبایل

تماشا کنید : نگاهی به بیلد 10572 ویندوز 10 موبایل

 

همانطور که در خبر های قبلی هم ذکر کردیم مایکروسافت قرار بود که بیلد جدید 10572 ویندوز 10 موبایل را تا ساعاتی دیگر منتشر کند حال امروز این بیلد قبل از انتشار رسمی اش برای تمامی اینسایدر ها در  وب سایت WMP مورد بررسی قرار گرفته است که شما میتوانید در ادامه این ویدیو به همراه تغییرات و ویژگی های جدیدش را مشاهده کنید . 

 

 

اولین تغییری که در این بیلد مشاهده نمودید مرورگر Edge بوده است . این مرورگر به مرور زمان در حال تکامل یافتن بوده است و امروز هم در این بیلد ویژگی جدیدی به آن اضافه شده است ، در این ویژگی شما با تایپ چند کلمه از وب سایت مورد نظر خود تاریخچه (history ) مورد نظر خود مواجه می شودید که می توانید به راحتی بین گزینه های تاریحچه مرور کنید و در صورت یافتن ادرس وب خود از آن ها استفاده کنید . 

دومین تغییر هم در مرورگر Edge می باشد : شما در تنظمبات مرورگر می توانید موتور جستجوی پیشفرض خود را که بر روی بینگ قرار دارد تغییر دهید . 

 

10572-1

 

 

دومین تغییر در ارسال پیامک می باشد : شما اگر یک پی سی با ویندوز 10 بیلد نامبر 10565  داشته باشد می توانید به راحتی از طریق پی سی و کورتانا پیامک خود را ارسال کنید . برای اینکار هم شما کافی است که کلمه “send SMS”  را تایپ کنید تا صفحه ای برای شما اضافه شود که بتوانید مخاطبین خود را انتخاب و پیام خود را به صورت صوتی یا نوشتاری بنویسید تا پس از آن کورتانا آن را از طریق پی سی ارسال کند و اطلاعیه ای برای تلفن شما بفرستد . 

 

Screenshot-38

 

 

در پایان مایکروسافت بهبود های فروانی از جمله بهبود در قسمت باتری و سرعت و روانی سیستم عامل انجام داده است تا کاربران اینسایدر ها تجربه خوب و شیرینی را از این بیلد و همچنین ویندوز 10 داشته باشند .

  چه گونه رادیو را در لومیا 950 فعال کنیم؟

نظر شما در مورد بیلد 10572 چیست ؟

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا