اخبار ویندوز 10 موبایل

بیلد 10586 ویندوز 10 موبایل منتشر شد + مشکلات رفع شده و شناخته شده

windows-10-mobile-64

مایکروسافت دقایقی پیش بیلد 10586 ویندوز 10 موبایل را برای اینسایدرهای حلقه فست را منتشر کرد. این بیلد رسمی (RTM) ویندوز 10 موبایل است که مایکروسافت بزودی آن را برای عموم کاربران منتشر خواهد کرد و این بیلدی است که لومیا 950 و 950XL با آن عرضه می شوند. در بیلد جدید نیز مایکروسافت ویژگی جدیدی اضافه نکرده است و فقط به رفع مشکلات اکتفا کرده است.

مشکلات رفع شده:

  • مشکلی که باعث می شد صفحه استارت خراب شود و بعد از بروزرسانی و ریستور بک آپ صفحه رزلوشن متفاوتی نشان دهد برطرف شده است
  • شما اکنون باید بتوانید مکان پیش فرض ذخیره سازی را در Settings > System > Storage تنظیم کنید و همچنین مکان پیش فرض ذخیره سازی اکنون به درستی نشان داده می شود. کارت حافظه نیز اکنون نام اشتباهی نشان نمی دهد
  • انتقال برنامه به کارت حافظه از این بعد موجب کرش کردن برنامه نمی شود
  • بهبودهایی در برنامه Messaging + Skype بوجود آمده است که هم شامل استور و هم شامل سرورهای برنامه می شود
  • هنگامی که بین برنامه ها سوئیچ می کنید کمتر با resuming/loading مواجه خواهید شد
  • اگر قبلا دکمه فیزیکی دوربین برای شما کار نمی کرد اکنون به درستی کار می کند
  • برنامه و بازی ها اکنون بهتر از استور دانلود می شوند

مشکلات شناخته شده:

  • بعد از اینکه بیلد 10581 برای حلقه فست اینسایدرهای ویندوز منتشر شد ما مشکلی را در بیلد کشف کردیم که موجب می شد بعد از بازنشانی مجدد کارخانه برخی از فایل های سیستمی خراب شوند. کسانی که گوشی خود را بازنشانی کارخانه کرده اند به احتمال زیاد متوجه مشکلی در بیلد 10581 نشده اند. با این وجود این مشکل موجب می شود هنگامی که به بیلد 10586 بروزرسانی می کنید دچار حلقه ریبوت شوید و گوشیتان در هنگام نمایش لوگو ویندوز یا اپراتور ریستارت شود. برای بازگرداندن گوشیتان می توانید از ترکیب دکمه های سخت افزاری برای ریست کردن آن استفاده کنید. ما توصیه می کنیم که قبلا از بروزرسانی به بیلد 10586 حتما بک آپی از اطلاعاتتان تهیه کنید. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از برنامه Windows Device Recovery Tool به ویندوزفون 8.1 بازگردید و سپس به بیلد 10586 بروزرسانی کنید.
  • نصب برنامه های سیلورلایت از طریق ویژوال استودیو در تلفن هنوز در این بیلد کار نمی کند. این مشکل باید در بروزرسانی Visual Studio 2015 Update 1 که در 30 نوامبر منتشر می شود برطرف شود. شما همچنان می توانید برنامه های یونیورسال ویندوز را بدون میشکل نصب کنید.
  • مشکلی که هنوز وجود دارد این است که کاشی هاب اینسایدر در برنامه ها وجود دارد اما باز نمی شود. اینسایدر هاب در این بیلد قرار ندارد. متاسفانه راهی برای بازگرداندن آن وجود ندارد. با این وجود در بیلدهای آینده دوباره اضافه خواهد شد. به عنوان راه حل موقتی فعلا می توانید از هاب اینساید رایانه استفاده کنید.
  آموزش توقف دریافت بیلدهای جدید اینسایدر در ویندوز 10 موبایل

بلاخره نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل منتشر شد. نظر شما در مورد آن چیست؟

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا