آموزش ویندوز 10

مشکلات ویندوز 10 موبایل را چگونه به گوش مایکروسافت برسانیم !؟

مایکروسافت حدود  یک سال است که ویندوز 10 موبایل را برای توسعه دهندگان منتشر کرده است و هر ماه آپدیت های جدیدی را برای رفع باگ های موجود در این سیستم عامل منتشر می کند .حال برای اینکه مایکرروسافت این سیستم عامل نوپا را به پایداری و اوج خود برساند نیاز به بازخورد ها و فیدبک های کاربران دارد . 

برای اینکار مایکروسافت برنامه ای را تدارک دیده تا با استفاده از آن کاربران بتوانند مشکلات ویندوز 10 موبایل را به مایکروسافت گزارش دهند . برای استفاده از این نرم افزار دو راهکار وجود دارد : 

  1. یکی از ساده ترین راه ها برای ارسال نظرات و فیدبک ها استفاده از کلید های سخت افزاری گوشی می باشد {{{  کلید های پاور + ولیوم پایین را با هم فشار دهید تا به صفحه فیدبک بروید }}}
  2. راه دوم جستجوی  برنامه Feedback  در بخش تنظیمات است 

حال اگر شما نظرات و پیشنهاداتی دارید که به بهتر شدن ویندوز 10 موبایل می انجامد درنگ نکنید  و بازخورد ها و مشکلات خود را از ویندوز 10 موبایل  به مایکروسافت انتقال دهید .

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

  1. سلام دوستان،
    لومیا ۶۴۰xl خودمو به ویندو ۱۰آپگرید کردم و متاسفانه دو مشکل جدی پیدا کردم.نخست اینکه تمام کانتکتهامو از دست دادم و دوم اینکه هیچ شماره جدیدی رو نمیشه به peopleاضافه کرد.هر بار میخوام شماره ای رو Addکنم یک ثانیه به قسمت مربوطه میره و بعدش بر میگرده به قسمت قبل!!
    از دوستان عزیز کشی به مشکل برخورده!؟

    1. مشکل شما دو حالت داره .. یا اینکه People رو آپدیت نکردی و یا اینکه موقع رفتن به ۱۰، مراحل آپدیت ها رو اشتباه رفتی .. شما آموزش ما رو مو به مو انجام بده تا مشکلی براتون پیش نیاد

  2. سلام
    پس از دریافت و نصب ویندوز ۱۰ در گوشی ۶۴۰ ایکس ال دوال سیم ال تی ی
    زبان سیستم ژاپنی یا چینی شده
    راه میانبری برای برگرداندن به انگلیسی هست؟

  3. ویندوز ده از یه ظر خیلی بهتر و شیک تر از ویندوز ۸ …ولی چرا اینقد مصرف باطریش بیشتره…این همه تبلیغ برای مصرف بهینه باطری چی شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا