اخبارویندوز 11

به روز رسانی ویندوز 11 2022 منتشر شد

بالاخره روز موعود فرا رسید. ویندوز 11 اولین به روز رسانی بزرگ خود را در قالب به روز رسانی ویندوز 11 2022 دریافت می کند. درست است، مایکروسافت ظاهراً در حال خلاص شدن از شر قرارداد نامگذاری “year-half” خود حداقل به صورت عمومی است که این نسخه را “نسخه 22H2” می نامیدند. با توجه به اینکه مایکروسافت به سرعت به روز رسانی سالانه با ویندوز 11 تغییر جهت داده است این امر منطقی به نظر می‌رسد. بنابراین نیازی به بیان این نکته نیست که در کدام نیمه از سال یک به روز رسانی منتشر شده است.

ویندوز 11 بیش از یک سال پیش منتشر شد و به روز رسانی 2022 بسیاری از ویژگی های جدید را به ارمغان می آورد. حال باید ببینیم که این بروزرسانی چه ویژگی‌هایی را برای کاربران عادی به ارمغان می‌آورد.

مایکروسافت تاکید کرده است که هدف ویندوز 11 ارائه یک تجربه ساده تر است که باعث بهره وری شما می شود. به این ترتیب به‌روزرسانی 2022 دارای قابلیت‌های جدیدی در این زمینه است، از جمله ناوبری لمسی بهتر برای طرح‌بندی Snap، امکان گرفتن چندین برگه در مرورگر Edge، به همراه قابلیت Focus و مزاحم نشوید.

مایکروسافت ادعا می‌کند که به‌روزرسانی 2022 ویندوز 11 جستجوی سریع‌تر، تجربه منوی استارت بهتر، ابزارک‌های متنوع و پیشرفت‌های دسترسی را ارائه می‌دهد.

به‌روزرسانی Windows 11 2022 همچنین به دلیل همراه شدن Clipchamp، ابزار جدیدی به نام Windows Studio Effects در تیم‌ها و بسیاری از پیشرفت‌های مخصوص بازی همراه شده است.

علاوه بر این، مایکروسافت سرانجام به تعهد خود در مورد پشتیبانی از برنامه‌های اندروید در ویندوز 11 عمل می‌کند. تجربه فروشگاه Appstore آمازون که توسط زیرسیستم ویندوز برای اندروید (WSA) پشتیبانی می‌شود، اکنون به 31 کشور دیگر در حال گسترش است و کاتالوگی از 20000 برنامه اندرویدی و برنامه‌های اندرویدی را ارائه می‌کند.

از جنبه امنیتی، به روز رسانی ویندوز 11 2022 از سنسورهای حضور برای Windows Hello for Business به همراه Smart App Control پشتیبانی می کند هم در دستگاه های جدید ویندوز 11 و هم در دستگاه هایی که به روز رسانی ویندوز 11 2022 را به تازگی نصب می‌کنند همراه خواهد بود.

  بیلد 14342 دسکتاپ برای حلقه Preview منتشر شد

معاون اجرایی مایکروسافت و مدیر ارشد محصولات ویندوز و دستگاه‌ها اشاره کرده است که:

ما برای الهام بخشیدن به سفرهایی مانند سفرهای شما هیجان زده هستیم که این گام بعدی را با ویندوز 11 برداریم. ویندوز 11 برای گرد هم آوردن افراد، کمک به بازی و سرگرمی، تقویت بهره وری و الهام بخشیدن به خلاقیت طراحی شده است. ویندوز که به بیش از یک میلیارد نفر خدمت می کند، بستری برای نوآوری در جهان است. برای مصرف کنندگان، ویندوز 11 زندگی روزمره را آسان تر می کند. برای مشاغل، ویندوز 11 سیستم عامل کار هیبریدی و امن ترین نسخه ویندوز است. برای توسعه دهندگان و سازندگان، ویندوز 11 یک پلتفرم باز است که فرصت اقتصادی بیشتری را برای آثار شما ایجاد می کند. ما همچنان به سرمایه‌گذاری در ارائه تجربیات ویندوزی که زندگی مردم را غنی می‌کنند، ادامه می‌دهیم، زیرا آرزوی برآورده کردن نیازهای در حال تکامل شما را داریم. ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم با آخرین به‌روزرسانی برای انجام و ایجاد چه کاری الهام گرفته‌اید.

مشابه به‌روزرسانی‌های قبلی ویندوز، به‌روزرسانی 2022 به صورت پلکانی در دسترس همه کاربران واجد شرایط قرار می‌گیرد. اگرچه این بروزرسانی از امروز شروع به کار کرده است، اما ممکن است فوراً از طریق Windows Update در دسترس همگان قرار نگرفته باشد.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا