اخبارویندوز 11

به روز رسانی اختیاری ویندوز 11 (KB5014019) Spotlight ویندوز را به دسکتاپ می‌آورد

امروز مایکروسافت یک به‌روزرسانی تجمعی اختیاری را برای کاربران ویندوز 11 منتشر کرد. این بروزرسانی با بیلد 22000.708 منتشر شده است.

اگر دقت کرده باشید، این همان به‌روزرسانی است که پنجشنبه گذشته برای Windows Insiders منتشر شد، و بنابراین شامل همان بهبودها و اصلاحات است. از جمله برای Direct3D که مسئول خراب کردن برنامه‌ها در برخی از سیستم‌ها، و همچنین بهبودهای مربوط به تأیید ایمنی خانواده و موارد دیگر بود.

از بارزترین ویژگی که در این بروزرسانی ما شاهد آن بودیم اضافه شدن ویژگی جدید Windows Spotlight روی دسکتاپ است که تصور می‌شد برای به‌روزرسانی ویژگی 22H2 ویندوز 11 که قرار است اواخر امسال منتشر شود، اما ظاهرا این ویژگی جذاب در این برزورسانی قابل دسترس است.

ویژگی‌های برجسته بیلد 22000.708

  • ویژگی جدید: هنگامی که درخواستی برای زمان صفحه نمایش اضافی ارسال می کنید، تجربه تأیید ایمنی خانواده را برای حساب کودک بهبود می بخشد.
  • ویژگی جدید: spotlight ویندوز آخرین تصاویر بینگ را برای شما بر روی دسکتاپ می آورد. با استفاده از این ویژگی تصاویر جدید به طور خودکار به عنوان پس زمینه دسکتاپ شما ظاهر می شوند. این ویژگی از قبل برای صفحه لاک اسکرین وجود داشت. برای روشن کردن این ویژگی به :
    Settings > Personalization > Background > Personalize your background بروید.
  • مشکلی را برطرف می کند که پس از تغییر حالت نمایش روشنایی نمایشگر را حفظ نمی کند.
  • مشکلی را که بر قاب پنجره حالت اینترنت اکسپلورر تأثیر می گذارد برطرف می کند.
  • مشکلی را برطرف می کند که از به روز رسانی میانبرهای اینترنتی جلوگیری می کند.
  • مشکلی را برطرف می‌کند که باعث می‌شود یک ویرایشگر روش ورودی (IME) یک نویسه را در صورت وارد کردن نویسه در حالی که IME در حال تبدیل متن قبلی است، کنار بگذارد.
  • مشکلی را برطرف می‌کند که باعث می‌شود وقتی روی نماد ابزارک‌ها در نوار وظیفه قرار می‌گیرید، ویجت‌ها در مانیتور اشتباه ظاهر شوند.
  • هنگامی که روی نماد کلیک می کنید یا روی آن ضربه می زنید و نوار وظیفه در سمت چپ تراز می شود، انیمیشن را به نماد ابزارک ها اضافه می کند.
  • به مشکلی رسیدگی می‌کند که بر روی رندر نماد ابزارک‌های پیش‌فرض در نوار وظیفه که در مرکز تراز شده است، تأثیر می‌گذارد.
  • مشکلی را برطرف می‌کند که باعث تار شدن نمادهای برنامه در نتایج جستجو می‌شود، زمانی که مقیاس‌گذاری نقاط در هر اینچ (dpi) نمایشگر بیشتر از 100٪ باشد.
  • مشکلی را برطرف می کند که باعث می شود کپی فایل کندتر شود.
  • هنگامی که منوی Start را انتخاب می کنید و شروع به تایپ می کنید، به مشکلی رسیدگی می کند که به طور خودکار به کادر جستجو فوکوس ورودی نمی دهد.
  Archos مینی پی سی ارزان قیمت خود را با قیمت 99 دلار معرفی کرد

این نسخه فاقد هرگونه اصلاح امنیتی است و نصب آن اختیاری است، اگرچه همه اصلاحات و بهبودهای ذکر شده در بالا در نهایت در هفته دوم ژوئن به یک به‌روزرسانی غیراختیاری Patch Tuesday راه پیدا خواهند کرد.

برای دریافت برزورسانی می‌توانید از طریق این لینک با توجه به نوع رایانه‌ی شخصی خود اقدام کنید و یا می‌توانید از طریق تنظیمات این بروزرسانی اختیاری را دریافت کنید.

Settings > Update & Security > Windows Update

اگر این بروزرسانی یا سایر برزورسانی‌ها برای شما در دسترس نیست می‌بایست از طریق قیلتر شکن بروزرسانی‌ها را دریافت کنید.

نظر شما در مورد بروزرسانی اخیر ویندوز 11 چیست؟

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا