اخبار

تصاویر واقعی از می 10 پرو 5G با دوربین 108 مگاپیکسلی

شیائومی هنوز تاریخ عرضه رسمی سری می 10 برای چین را تایید نکرده است. شایعات پیرامون سری می 10 شیائومی حکایت از آن دارد که شیائومی می خواهد گوشی های هوشمند می 10 و می 10 پرو 5G را در اوایل ماه فوریه به بازار عرضه کند. در ادامه با ویندوز ایران همراه باشید.

هفته گذشته، پوستری به نمایش درآمد که ادعا می کرد که شیائومی می خواهد از پرچمدار بعدی خود در 11 فوریه رونمایی کند. اطلاعاتی که تا کنون از سری می 10 به بیرون درز کرده است، نتوانسته به درستی ظاهر این سری از گوشی های شیائومی را نشان دهد.

چند تصویر واقعی از شیائومی می 10 پرو 5G در وبسایت Weibo به اشتراک گذاشته شده است. تصاویر جدید، طراحی جلو و پشت این دستگاه را فاش کرده است.

تصاویر جدید نشان می دهد که گوشی می 10 پرو 5G دارای نمایشگری است که به طرز شگفت انگیزی در سمت راست و چپ آن خمیدگی وجود دارد.

همچنین به نظر می رسد که در سمت چپ بالای نمایشگر، یک سوراخ پانچ مانند وجود دارد. این دستگاه مجهز به یک حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش می باشد.

اطلاعات واترمارک ها

واترمارک موجود در تصاویر فاش شده، خبر از دوربین چهارگانه و لنز 108 مگاپیکسلی می دهد. برچسب روی دستگاه دارای شماره مدل M2001J1C می باشد. این همان شماره مدلی است که دارای یک شارژر 66 واتی و با گواهی 3C می باشد که اخیرا در TENAA دیده شده است.

جزئیات تصاویرها

در زیر این گوشی یک اسلات سیم کارت، پورت USB_C، میکروفون و بلندگو تعبیه شده است. به نظر می رسد که لبه بالایی دستگاه مجهز به یک میکروفون و یک بلندگو اضافی می باشد.

در لبه سمت راست گوشی، یک کلید تنظیم صدا و یک کلید پاور قرار گرفته است. تصویر دیگر نشان می دهد که این گوشی یک شارژر سریع 65 واتی به همراه دارد.

  لومیا جدید با پشتیبانی از دو سیم کارت در FCC نمایان شد

تصویری از بسته بندی دستگاه وجود دارد که یک جعبه سیاه رنگ با طراحی مینیمالیستی را نشان می دهد که عدد 10 بر روی آن با سایز بزرگ نوشته شده است.

فردی که تصاویر فوق را به اشتراک گذاشته است ادعا می کند که سری می 10 شیائومی در روز 14 فوریه ( روز ولنتاین) به بازار فروش عرضه می شود.

مشخصات شیائومی می 10 پرو 5G (طبق شایعات منتشر شده)

بر طبق شایعات، فاش شده است که شیائومی می 10 پرو 5G می تواند دارای صفحه نمایشی باشد که از نرخ تازه سازی 120 هرتزی پشتیبانی می کند. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 865 می باشد و با پشتیبانی از وای فای 6 به بازار عرضه خواهد شد.

دوربین چهارگانه می 10 پرو 5G مجهز به یک لنز 108 مگاپیکسلی، یک لنز 20 مگاپیکسلی اولترا واید، یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق می باشد.

این گوشی یک باتری قدرتمند 4500 میلی آمپری را در خود جای داده است. همچنین از شارژ سریع بی سیم و شارژ معکوس پشتیبانی می کند.

قیمت شیائومی Mi 10

شایعه شده است که قیمت سری می 10 شیائومی بین 510 دلار (حدود 6.5 میلیون تومان) و 729 پوند می باشد. همچنین انتظار می رود که در آینده ای نزدیک این سری از گوشی های پرچمدار شیائومی، وارد بازارهای اروپا شود.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا