برنامه

معرفی اپلیکیشن: جستجوی متن موسیقی با FindLyrics

شاید  تا به حال، برای شما هم اتفاق افتاده است که در حال گوشی دادن به موسیقی هستید و می‌خواهید متن شعر خوانده شده را هم ببینید! این عمل، با اپلیکیشن FindLyrics هم اکنون برای پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل، در دسترس است. در ادامه با ویندوز ایران باشید.

اپلیکیشن FindLyrics به شما این امکان را می‌دهد که در هنگام گوش دادن به یک موسیقی، متن موسیقی را هم ببینید. البته برای این کار، شما نیاز به نصب یک اپلیکیشن دیگر را نیز، دارید. برای این منظور، ابتدا باید اپلیکیشن Next-Player را بر روی گوشی های هوشمند ویندوزی خود نصب کنید. برای دانلود Next-Player اینجا کلیک کنید.

اپلیکیشن FindLyrics به صورت رایگان در Store مایکروسافت در دسترس نیست، اما خبر خوب این است که تنها ۱۷ ساعت فرصت دارید تا اپلیکیشن FindLyrics  را به صورت رایگان، دریافت کنید. اگر در کلاس های زبان نام نویسی کرده‌اید یا اگر در حال آموزش زبان انگلیسی یا هر زبان دیگر، هستید، حتما FindLyrics را در گوشی های هوشمند ویندوزی خود، دریافت کنید. اپلیکیشن FindLyrics باعث تقویت زبان شما و پیشرفت بیشتر در یادگیری هر زبان خارجی دیگری را دارد.

اپلیکیشن FindLyrics برای دو پلتفرم Windows 10 و Windows 10 Mobile در Store مایکروسافت، در دسترس می‌باشد.

نظر شما دوستان در مورد این اپلیکیشن چیست؟ اگر شما نیز، از اپلیکیشن دیگری برای استخراج یا دانلود متن موسیقی، را می‌شناسید، می‌توانید با ما مطرح کرده، و با نام خودتان، در ویندوز ایران، آن اپلیکیشن را بررسی کنیم. اگر شما هم در حال استفادهاز اپلیکیشن FindLyrics هستید، حتما از تجربیات خود برای ما و کاربران ویندوز ایران، بازگو کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا