اخبار ویندوز 10 موبایل

نسخه یونیورسال Remote Desktop با پشتیبانی از کانتینیوم بزودی منتشر خواهد شد

remote-desktop

Remote Desktop می تواند یکی از برنامه های کاربردی و اصلی کانتینیوم ویندوز 10 موبایل باشد، برنامه ای که به کاربران اجازه می دهد تا به امکانات کامل دسکتاپ بدون محدودیت های استور ویندوز دسترسی داشته باشند و از رابط کاربری مطابق با صفحات بزرگ استفاده کنند.

متاسفانه برنامه رسمی Remote Desktop مایکروسافت هنوز یونیورسال نیست اما در انجمن پرسش و پاسخ مایکروسافت یکی از اعضای تیم کانتینیوم فاش کرده است که نسخه یونیورسال این برنامه بزودی و در قالب پیش نمایش منتشر خواهد شد.

او نوشت:

تیم کانتینیوم مشتاق است تا فیدبک های کاربران را بشنود و برنامه های آینده کانتینیوم برای موبایل را براساس آنها تنظیم کنند. به این ترتیب ما سوال هایی برای جمع آوری نظرات کاربران در خصوص کانتینیوم آماده کرده ایم تا کاربران به طراحی های آینده آن کمک کنند.

سوال 2: شما چگونه از Remote Desktop با کانتینیوم موبایل استفاده خواهید کرد؟

ما نظرات زیادی مبنی بر اتصال به Remote Desktop از طریق کانتینیوم موبایل دریافت کردیم. اکنون هیجان زده هستیم که اعلام کنید بزودی نسخه یونیورسال ویندوز برنامه Remote Desktop به صورت پیش نمایش فنی منتشر خواهد شد.

ما علاقه مندیم تا نظرات بیشتر کاربران در مورد این برنامه را بشنویم تا اولویت های خود برای سرمایه گذاری روی اضافه کردن امکانات جدید به این برنامه را مشخص کنیم.

آیا شما قصد استفاده از این برنامه با کانتینیوم را دارید؟ چه برنامه های را اجرا خواهید کرد و چه کارهایی انجام خواهید داد؟ در چه محیطی و چگونه از آن استفاده می کنید؟

با تشکر!

تیم کانتینیوم

از برخی جهات ممکن است برخی احساس کنند که مایکروسافت کانتینیوم را بدون کاربردهای مشخص بوجود آورده است اما خوشبختانه تکنولوژی این امکان را بوجود آورده است تا بتوانیم توسعه برنامه ها را در طول زمان ببینیم و در همین راستا اکنون فرآیند توسعه و پیشرفت کانتینیوم را می توانیم ببینیم.

  اطلاعیه مهم بخش رسانه‌های اجتماعی مایکروسافت!

نظر شما در مورد نسخه یونیورسال این برنامه چیست؟ آیا تاکنون از آن استفاده کرده اید؟

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا