اخبار ویندوز 10 موبایل

پرچمدار چینی UMi Touch با قیمت 149 دلار و سیستم عامل ویندوز 10 موبایل معرفی شد

امروز شرکت UMi  چین پرچمدار خود را به همراه سیستم عامل ویندوز 10 موبایل معرفی کرد این دستگاه که UMi Touch نام دارد از یک پردانده چهار هسته ای مدیاتک با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز برخوردار است که 3 گیگابایت رم و پرازنده گرافیکی Mali T720 این گوشی را به یک غول بی چون چرا تبدیل کرده است . از جمله مشخصات مهم دیگری که میتوان به این پرچمدار اشاره کرد بدنه تمام فلزی ، حسگر اثر انگشت ، باتری 4000 میلی آمپری دوربین 13 مگاپیکسلی IMX328  سونی ، دوربین جلو 5 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی می باشد . 

این تلفن هوشمند که به ویندوز 10 موبایل مجهز گردیده است تنها 149 دلار قیمت دارد و کاربران می توانند هم اکنون این گوشی را پیش سفارش دهند . 

این تلفن به صورت پیش فرض با سیستم عامل آندروید در دسترس خواهد بود اما اگر تعداد درخواستی ها و پیش سفارش های این گوشی با سیستم عامل ویندوز 10 زیاد باشد این گوشی به صورت پیش فرض با سیستم عامل ویندوز 10 موبایل در دسترس خواهد بود همچنین کاربران  می توانند با دانلود رام ویندوز 10 موبایل گوشی آندرویدی خود را مجهز به ویندوز 10 موبایل کنند . 

تصاویری از گوشی UMi Touch

 

umi umi-1 Umi-Touch-Windows-10-Mobile-1 Umi-Touch-Windows-10-Mobile-2 Umi-Touch-Windows-10-Mobile-3 Umi-Touch-Windows-10-Mobile-4

 

حدود 10 روز پیش بود که با خبر شدیم ویندوز 10 از پردانده های مدیاتک پشتیبانی به عمل می آورد و با پشتیبانی ویندوز 10 از این پردازنده ها باید شاهد تعدد گوشی ها با قیمت های کمتر و پردازنده های قدرتمند تر باشیم .

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا