ویندوز 11

ویندوز ۱۱ بیلد 22000.132 برای کاربران نسخه Dev و beta منتشر شد

در نسخه‌ی جدید برخی برنامه‌ها بهبود یافته اند

مایکروسافت نسخه‌ی پیشنمایش دیگری از ویندوز 11 را برای کاربران خود منتشر کرد این بروزرسانی هم برای اینسایدرهای توسعه دهند و هم برای نسخه‌ی بتا در دسترس است.

بیلد نامبر  22000.132 ویندوز 11 شامل بهبودهایی در برخی برنامه‌ها بوده است.

در آپدیت جدید برنامه‌های ماشین حساب، ابزار برش (Snipping Tool) و Mail & Calendar شامل تغییراتی در ظاهر شده اند. شکل ظاهری این برنامه‌ها در حال حاضر مطابقت بیشتری با ویندوز 11 دارد.

اما تغییراتی که در بیلد نامبر 22000.132 به وجود آمده است بدین شرح می‌باشد:

  • برخی بروزرسانی‌ها در برنامه مایکروسافت تیم: ما هیجان زده هستیم که تماس های صوتی و تصویری یک به یک و گروهی را با بسیاری از ویژگی‌هایی که انتظار دارید منتشر کردیم ، در حال حاضر می توانید جلساتی ایجاد کرده و به آنها بپیوندید. می توانید میکروفون و دوربین خود را روشن یا خاموش کرده و بلندگوها ، میکروفون و دوربین دلخواه خود را با تنظیمات دستگاه انتخاب کنید. می توانید اطلاعات و گزینه های جلسه را مدیریت کنید. می توانید صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارید ، فهرست مشارکت کنندگان را مشاهده کنید ، شرکت کنندگان در جلسه را از لابی پذیرفته ، گپ بزنید و ویدئوهای افراد را در نمای گالری مشاهده کنید. ما هیجان زده هستیم که این تجربه را به شبکه رو به رشد مردم منتقل کنیم!
  • رفع مشکل سرچ بار که در برخی موارد با کلیک بر روی آن چیزی به کاربر نمایش داده نمیشد.
  • رفع برخی مشکلات در ویجت‌ها: ما این مشکل را برطرف کردیم که در آن هنگام اجرای ویجت از صفحه ابزارک ها همیشه برنامه ها را به پیش زمینه خوانده نمیشد
  • با این آپدیت در قسمت تسک بار (Explorer.exe) دیگر نباید شاهد کرش و ارور در این بخش باشید.
  • رفع مشکل بازگشت به نسخه‌ی قبلی برای برخی اینسایدرها
  • رفع مشکلی که در برخی بازی‌ها با فشردن کلید اینتر (Enter) هیچ واکنشی نشان داده نمی‌شد.
  • رفع مشکل در عدم نمایش آیکون location in use
  آموزش ریست ویندوز ۱۱ بدون پاک شدن اطلاعات

موارد بالا بروزرسانی‌هایی است مایکروسافت در بلاگ خود اعلام کرده است اگر شما هم این بروزرسانی را دریافت کرده‌اید خوشحال می‌شویم از طریق کامنت آن را با ما از طریق کام

4/5 - (1 امتیاز)
منبع
windows

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا