اخبار

لیست ایموجی‌های پر استفاده در سال 2021 منتشر شد

با وجود همه‌گیری، ما همچنان از شکلک‌های مثبت استفاده می‌کنیم.

چندین سالی که گذشت زندگی برای بیشتر مردم واقعا عالی نبوده است، اما اگر ایموجی های پرکاربرد را مورد قضاوت قرار دهیم، حداقل هنوز در روحیه دادن به همدیگر نسبتا وضعیت خوبی داریم. کنسرسیوم یونیکد می‌گوید 10 ایموجی برتر که بیشترین استفاده را دارند نسبت به سال 2019 تغییری زیادی نکرده‌اند (این گروه لیستی از ایموجی های سال گذشته رامنتشر نکرد).

اموجی اشک های شادی (😂) باز هم در سطر قرار گرفت. این ایموجی پنج درصد از کل استفاده از ایموجی ها را به خود اختصاص داده است ، همچنین این ایموجی برترین ایموجی در سال 2019 و بیشترین توییت را در سال گذشته در اختیار داشته است.

کنسرسیوم یونیکد گفت تنها ایموجی که به محبوبیت Tears of Joy نزدیک می شود، قلب سرخ است ❤️. بقیه 10 ایموجی برتر سال 2021 میلادی که بیشتر آنها حالات مثبت دارند عبارتند از:

🤣 – غلت زدن روی زمین در حال خنده

👍 – حالت موافق بودن

😭 – چهره با صدای بلند گریان

🙏 – دست‌های بسته (معروف به شکلک دعا یا تشکر)

😘 – صورت دمیدن یک بوسه

🥰 – چهره خندان با سه قلب

😍 – صورت خندان با چشمانی به شکل قلب

😊 – چهره خندان با چشمانی خندان

به نظر می‌رسد که اکثر ما در استفاده از ایموجی‌هایمان خلاق نیستیم. 100 تای برتر حدود 82 درصد از کل اشتراک‌گذاری‌های ایموجی را به خود اختصاص می‌دهند.

صورت‌های خندان و شکلک‌های مبتنی بر دست 🙏 معمولاً بسیار محبوب هستند، همانطور که دسته‌های گل گیاهی و احساسات (یعنی قلب‌ها) بسیار محبوب هستند. کم محبوب ترین دسته ایموجی ها پرچم های هر کشور هست. از پرچم‌های کشور کمترین استفاده می‌شود، حتی با وجود اینکه تعداد ایموجی‌ها در آن دسته از هر نوع دیگری بیشتر است و بازی‌های المپیک تابستانی، یکی از بزرگترین رویدادهای انجام گرفته سال میلادی به شمار می‌رفت.

  بروزرسانی سوم برای پیشنمایش ویندوز فون 8.1

با توجه به اینکه ما تقریباً دو سال است که یک بیماری همه گیر را تحمل کرده ایم، افزایش استفاده از ایموجی های مرتبط با سلامتی زیاد تعجب آور نیست. با این حال، فقط 🥵 (Hot Face) و 🥴 (Woozy Face) امسال به 100 نفر برتر راه یافتند — 🦠 (میکروب) به 500 نفر برتر رسیدند. از این گذشته، به جای استفاده از یک ایموجی خاص که بیماری را به تصویر می‌کشد، احتمالاً بسیاری از افراد برای بیان احساس خود از 💩 استفاده کرده اند.

خوشحال کننده است که بدانید علیرغم آشفتگی هایی که اخیراً مردم جهان متحمل شده‌اند، شکلک های ما از گرایش هایی به سمت شادی، عشق و مثبت اندیشی استفاده می کنند.

😎 بودن به مراتب بهتر از 🤡 بودن است.

شما از کدام ایموجی بیشتر استفاده می‌کنید؟

4.5/5 - (2 امتیاز)
منبع
engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا