اخبار ویندوز 10 موبایل

تماشا کنید: جعبه گشایی و اولین نگاه به کاورهای Mozo برای لومیا 550

اگر شما هم یکی از کسانی هستید که می خواهید لومیا 550 را تهیه کنید اما از بابت عدم تنوع رنگی آن نگران هستید یشنهاد ما کاورهای رنگارنگ Mozo است که می توانند دوباره تنوع رنگی سری لومیا را به گوشی شما بازگردانند. یکی از ویژگی های بارز لومیاهای قدیمی تنوع رنگی و وجود رنگ های شاد برای این گوشی ها بود که متاسفانه در گوشی های جدید مایکروسافت خبری از آن تنوع رنگی قدیمی نیست.

در ویدئو بالا می توانید جعبه گشایی و اولین نگاه به کاورهای لومیا 550 در رنگ های سبز و نارنجی را تماشا کنید. این کاورها بسیار زیبا هستند. هنگامی که آن را روی گوشی می گذارید کاملا می چسبد و به خوبی گوشی را احاطه می کند و واقعا برای جایگزینی کاور اصلی طراحی شده اند. این کاورها نرم هستند، بنابراین براق نیستند و به آسانی در دست قرار می گیرند و نگرانی از لغزش گوشی نخواهید داشت. دکمه های کاور عالیند و مانند کاورهای شخص ثالث نرم و شل نیستند. هنگامی که دکمه ها را فشار می دهید مطمئنید که آنها را فشار داده اید.

چطور بود !

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. مایکروسافت گند زد به گوشیهای نوکیا،طراحی نوکیا که دیگه خبری ازش نیست،تنوع رنگها هم که تعطیل شد،توی گوشیهای لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰xl هم که ظاهراً دوبل تب و touch sensitivity هم برداشته شده،ویندوز موبایل هم که پر از لودینگ و رزومینگ،مولتی تسکینگ درست و حسابی هم که نداره،خبری از انتشار آپدیت ویندوز موبایل ۱۰ هم که نیست،مایکروسافت خودشم میدونه تو موبایل شکست خورده.

  2. ۴.۷ اینچ بودنش و ۴g بودنش با در نظر داشتن قیمتش وروون بودن ویندوز خیلی بنظرم واسه استفاده روزمره و کسایی که استفاده خاصی ندارن از گوشیاشون میتونه کاربدی باشه.
    و اینکه گلنسم داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا