اخباراخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

مایکروسافت دیگر هیچ ویندوز ۱۰ موبایلی برای فروش ندارد

حیف شد! مایکروسافت اعلام کرد که دیگر هیچ گوشی ویندوز ۱۰ موبایلی برای فروش ندارد و انبارهایش را جارو کرده است!

همین چند سال پیش بود که این شرکت آخرین نمونه از گوشی لومیای خود را با نام لومیا ۶۵۰ انتشار داد و تمامی نسخه‌های آن به فروش رفت. از آن سال تا به امروز، هر آن چه که مایکروسافت در انبارها و فروشگاه‌ها خود داشته ویندوز موبایل‌هایی بوده است که دیگر شرکت‌ها تولید و عرضه کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به دو گوشی Alcatel Idol 4S و HP Elite x3 اشاره کرد.

یعنی در چند ماه گذشته مایکروسافت فقط این نوع از ویندزموبایل را ارایه کرده است که خوشبختانه (یا متاسفانه؟) در حال حاضر همین گوشی‌ها نیز به یمن و برکت علاقه و اشتیاق مشتریان طرفدار گوشی‌های ویندوزی به اتمام رسیده‌اند.

البته هنوز گوشی‌های Alcatel Idol 4S و HP Elite x3 در فروشگاه آمازون و دیگر فروشگاه‌ها همچنان یافت می‌شود. کار حتی به جایی کشیده که حالا دیگر در برخی حراجی‌ها گوشی‌های ویندوزی به حراج گذاشته می‌شوند.

از سوی دیگر، در خبرها داشتیم که بار دیگر گوشی ویندوز ویلی‌فاکس (Wileyfox) با قیمتی مناسب عرضه شده بود که این گوشی هم به فروش رفت و تمام شد. به احتمال خیلی زیاد دفعه دیگر که چشم‌مان به جمال گوشی ویندوزی جدید روشن شود عبارت از اندرومدا است.

پس تکلیف این همه علاقه‌مند به گوشی‌های ویندوزی چه می‌شود؟ معلوم است دیگر. یا باید با گوشی‌های ویندوزی قبل سر کنند و چشم به راه باشند تا مایکروسافت شروع به تولید و فروش گوشی‌ جدید کند یا این که پناه به اندروید ببرند و برای مثال گوشی سامسونگ به دست بگیرند. با این همه، از ما می‌شنوید بی‌گدار به آب نزنید و چشم و گوش بسته به هر گوشی اندرویدی اعتماد نکنید.

اگر هم چاره‌ای نداشتید، به سمت اندروید در اکوسیستم مایکروسافت بروید یا اصلا همان بهتر که با ویندوزفون و ویندوزموبایل گذشته سر کنید و خداخدا کنید که عاقبت اندرومدا از راه برسد.

  تماشا کنید: نگاهی نزدیک به بیلد 10576 ویندوز 10

منبع: phonearena

3.6/5 - (10 امتیاز)

جلیل جعفری

مترجم و روزنامه‌نگار

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا