اخباراخبار مایکروسافتویندوز 11
موضوعات داغ

مایکروسافت در حال پر کردن شکاف بین رایانه‌های شخصی ابری و محلی با ویندوز 365 است

در ژانویه سال2021، مایکروسافت ویندوز 365 Cloud یا همان ارائه‌دهنده سیستم عامل ابری مجازی‌شده را معرفی کرد. این سرویس در ماه بعد به طور کلی در دسترس قرار گرفت و در واقع، آنقدر محبوب بود که مایکروسافت مجبور شد به طور موقت آزمایش های رایگان را متوقف کند تا بار زیرساخت ابری خود را متعادل کند.

برای کسانی که اطلاعی از این سیستم عامل ندارد می‌توان به طور خلاصه اینگونه توضیح داد، ویندوز 365 به سازمان ها اجازه می دهد تا از ویندوز میزبانی شده یا در Microsoft Cloud دسترسی داشته باشند. این یک تجربه کامل ویندوز برای هر کارمند با تنظیمات، برنامه‌ها و داده‌های شخصی‌شده است. برای اجرای آن نیازی به سخت‌افزار خاصی ندارید و فقط باید از بین سطوح مختلف قیمت‌گذاری که از 20 دلار شروع می‌شود یک مورد را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید

در رویداد ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ ، مایکروسافت از مجموعه ای از راه های جدید پرده برداری کرده است که از طریق آن شکاف بین محیط های محلی یا همان آفلاین و فضای ابری در ویندوز 365 را پر می کند.

ویندوز 365

در شروع کار، ما Windows 365 Boot را داریم که به افراد این امکان را می دهد تا به رایانه Cloud خود وارد شوند و آن را به عنوان تجربه اولیه در آن دستگاه پیکربندی کنند. مایکروسافت می گوید که این قابلیت “به کاربران مختلف اجازه می دهد تا مستقیماً با اطلاعات کاربری خود وارد رایانه شخصی و ایمن ویندوز 365 Cloud شوند.”

ویندوز 365

در مرحله بعد، ما با نام Windows 365 Switch آشنا می‌شویم. همانطور که از نام آن پیداست، این امکان را به کاربران می دهد تا به سرعت بین محیط های محلی یا همان ویندوز آفلاین و ویندوز 365 ابری از طریق میانبرهای صفحه کلید، کلیک‌های ماوس به راحتی سوئیچ کنند. مایکروسافت می‌گوید که این فرآیند مانند جابجایی بین دسکتاپ‌های مختلف با استفاده از Task Switcher یکپارچه خواهد بود.

ویندوز 365 در حالت آفلاین

یکی دیگر از قابلیت های مهمی که به این سرویس می رسد، ویندوز 365 آفلاین است. این به کاربران این امکان را می دهد که حتی در صورت قطع اتصال به اینترنت، به کار در Cloud PC ادامه دهند. به محض اتصال مجدد به اینترنت، Cloud PC و سرویس Windows 365 بلافاصله بدون هیچ گونه مشکل و خطایی همگام خواهند شد.

در نهایت، مایکروسافت همچنین در حال کار بر روی یک برنامه جدید ویندوز 365 است که به عنوان مسیری برای دسترسی به رایانه Cloud شما، مستقیماً از منوی Start یا نوار وظیفه عمل می کند. ادمین‌های فناوری اطلاعات همچنین می‌توانند از ماه می ۲۰۲۲، Azure AD را در رایانه‌های شخصی ابری خود داشته باشند.

  با SquadWatch از مکان نزدیکان خود اگاهی داشته باشید

همه این ویژگی‌ها به زودی برای ویندوز 365 ارائه می‌شوند و آقای Panos Panay، معاون اجرایی و مدیر تولید مایکروسافت تاکید کرده است که “این ویژگی‌ها تنها شروع یکپارچگی ابری ویندوز و مایکروسافت هستند”.

5/5 - (1 امتیاز)
منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا