اخباراخبار ویندوز 10 موبایل

صفحه کلید جدید مایکروسافت برای ویندوز ۱۰

مایکروسافت همیشه در تلاش است تا راه حل بهتری در زمینه صفحه کلید در رایانه‌های شخصی ویندوز ۱۰ به ارمغان بیاورد تا کاربر بتواند روی صفحه لمسی به آسانی تایپ کند.

صفحه کلید

چندی پیش مایکروسافت صفحه کلیدی مانند صفحه کلید ویندوزفون را در ویندوز ۱۰ معرفی کرد که تجربه تایپ کردن را در دستگاه مجهز به صفحه لمسی بهبود بخشید. مایکروسافت امروز اعلام کرد که ویژگی‌های SkiftKey در نهایت با صفحه کلید ویندوز ۱۰ ادغام می‌شود تا قابلیت پیش‌بینی، پیشنهادات و اطلاعات کلمات بهتر اجرا شود.

تجربه صفحه کلید SwiftKey در حال حاضر به شکل بیلد ۱۷۶۹۲ در گروه پیش نمایش ایسنایدر ویندوز ۱۰ در دسترس است و برنامه‌ریزی شده است تا برای هر کاربری که به‌روزرسانی Redstone 5 دریافت کرده است، در ماه اکتبر عرضه شود.

دونا سارکار و برندن لبلان از مسئولان و کارشناسان شرکت مایکروسافت در این باره توضیح می‌دهند که صفحه کلید جدید و تجدید شده امکان اصلاح خودکار و پیشگویی کلمات را از طریق آموزش سبک نوشتن در دستگاه ویندوز ۱۰ فراهم می‌کند.

صفحه کلید SwiftKey دارای قابلیت‌هایی از قبیل پیشنهاد دقیق کلمات، عبارات و ایموجی است که هنگام استفاده از صفحه کلید در نگارش به زبان‌های انلگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی پرتغالی و روسی به کار کاربر می‌آید. قابلیت پشتیبانی از دیگر زبان‌ها به زودی اضافه خواهد شد.

این صفحه کلید به همراه چندین قابلیت جدید با مورد پشتیبانی از حالت کشیدن انگشت بر روی کلمات ارایه می‌شود. شایان ذکر است که این اولین صفحه کلید کشویی است که در رایانه‌های شخصی، لپ تاپ‌ها و تبلت‌های ویندوز ۱۰ موجود است.

صفحه کلید SwiftKey در سال ۲۰۱۶ در تملک شرکت مایکروسافت قرار گرفت و هم‌اکنون یکی از محبوب‌ترین صفحه کلیدها در iOS و Android است. موتور پیش‌بینی قدرتمند آمیخته با رابط کاربری صفحه کلید ویندوزفون به نظر می‌آید در کامپیوترهای شخصی خوب و کارآمد باشد.

  ظهور باگی که نرم‌‌افزارهای پنهان ویندوز استور را فاش می‌کند!

کاربر همچنین می‌تواند ایموجی را به حالت مکالمه و پیام‌نویسی اضافه و به راحتی از طریق مجموعه‌ای از ایموجی‌ها اسکرول کند. به نظر می‌رسد موارد پیشنهادی در ایموجی نیز در قسمت بالای کلمات به نمایش درآید.

منبع: windowslatest

3.3/5 - (33 امتیاز)

جلیل جعفری

مترجم و روزنامه‌نگار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا