اخباراخبار تبلت و لپ تاپاخبار مایکروسافت

تبلت Surface Pro 6 مایکروسافت با چه ویژگی‌‌هایی از راه می‌رسد؟

آیا تبلت Surface Pro 6 مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ با تغییرات عمده در طراحی و مجهز به آخرین پردازنده‌های اینتل ارایه می‌شود؟

تبلت Surface Pro 6 مایکروسافت

طبق گزارش منتشر شده امروز، نسل بعدی تبلت Surface Pro 6 که هنوز در حد شایعه است با نام Carmel نام‌گذاری شده است و اواسط سال آینده منتشر خواهد شد. این گزارش در ادامه می‌گوید که نسخه بعدی ویندوز ۱۰ پرو که در قالب تبلت عرضه می‌شود سرتاپا از نظر طراحی تغییر کرده است.

گفته می‌شود که نسل بعدی مدل Surface Pro با آخرین پردازنده‌های اینتل طراحی شده و ممکن است مجهز به پورت USB-C باشد. یعنی همان پورت USB-C که مایکروسافت در Surface Book 2 قرار داده است. با این حال، بسیاری از کارشناسان صنعت انتظار دارند که مایکروسافت به Surface Connector اختصاص خود حداقل برای انتشار یک Surface Pro دیگر ادامه دهد.

علاوه بر این و برپایه این گزارش، تبلت‌های سرفیس با قیمت پایین که مایکروسافت قرار است تولید کند قصد رقابت با آیپد اپل را دارند و انتظار می‌رود تابستان سال جاری میلادی عرضه شوند. گفته می‌شود که این مدل‌ها با نام‌های “Lex” یا “Libra” ساخته می‌شوند. انتظار می‌رود این تبلت‌ها ۴۰۰ دلار قیمت داشته و ازصفحه نمایش ۱۰ اینچی و پردازنده‌های اینتل برخوردار باشند.

همچنین عمر باتری در آنها تا بیش از ۹ ساعت جواب دهد. افزون بر این، پورت USB Type-C در این تبلت‌ها جاسازی شده‌اند. این تبلت‌ها همچنین ۲۰٪ سبک‌تر از نسل پنجم تبلت سرفی پرو خواهند بود.

این مدل‌ها قبل از Surface Pro 6 و بعد از مدل‌های قیمت پایین Surface Pro در دسترس قرار می‌گیرند. از سوی دیگر، حرف و حدیث‌هایی درمورد نسل پنجم تبلت سرفیس پرو به وجود آمده است. شایعات می‌گویند که این مدل پاییز امسال عرضه می‌شود و مجهز به پردازنده‌های نسل هشتم اینتل هستند.

منبع: phonearena

2.8/5 - (37 امتیاز)

جلیل جعفری

مترجم و روزنامه‌نگار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا