اخباراخبار تبلت و لپ تاپ

مایکروسافت 31 شهریور سرفیس‌های جدیدی را معرفی خواهد کرد

تنها چند هفته به رویداد پاییزانه مایکروسافت باقی مانده است.

مایکروسافت امروز به صورت رسمی اعلام کرد که قرار است سرفیس‌های جدید چند هفته‌ی آینده یعنی 22 سپتامبر (۳۱ شهریور) رونمایی شوند. انتظار می‌رود که این شرکت از سخت‌افزارها و دستگاه‌های جدید خود که گل سر سبد آن سرفیس هست در این رویداد رونمایی کند.

احتمالا در این رویداد سرفیس پرو 8، Surface go 3 و سرفیس لپ تاپ جدید معرفی شوند.

همانطور که در خبرهای گذشته هم گفتیم احتمال می‌دهیم مایکروسافت از نسل دوم گوشی‌های تاشو خود با نام Surface Duo 2 رونمایی به عمل آورد، اگر چه انتظار نخواهیم داشت که این گوشی با سیستم عامل ویندوز 11 همراه باشد اما انتظار می‌رود Surface Duo 2 با دوربین سه گانه، پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون 888، 8 گیگابایت رم، پشتیبانی از فناوری 5G و … همراه باشد.

در مورد رایانه‌های جدید سرفیس نتایج اخیر geekbench نشان می‌دهد که Surface Go 3 شامل دو پردازنده‌ی Intel Pentium Gold 6500Y و Intel Core i3-10100Y خواهد بود، همچنین انتظار می‌رود سرفیس پرو 8 (Surface Pro 8) به همراه پردازنده‌های جدید نسل 11 اینتل، صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی بالا (رفرش ریت بالا) و طراحی بروز شده همانند سرفیس پرو X معرفی شود.

شایعه شده است که احتمالا مایکروسافت نوعی لپ تاپ جدید (به احتمال زیاد Surface Book 4) را هم در این رویداد معرفی کند و احتمال می‌رود طراحی این سرفیس بوک با سری‌های قبل متفاوت‌تر باشد و به نوعی شاهد کانورتیبل با طراحی غیر قابل جدا شدن (non-detachable) باشیم.

هر آنچه که هست احتمالا مایکروسافت می‌خواهد با معرفی دستگاه‌های جدید خود ویژگی‌های جدید ویندوز 11 را هم کمی پر رنگ‌تر از قبل نشان دهد.

نظر شما در مورد دستگاه‌های مایکروسافتی چیست؟

4/5 - (1 امتیاز)
منبع
windowscentral

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا