اخبارویندوز 11

مایکروسافت تاریخ عرضه ویندوز 11 را اعلام کرد

مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرد که قرار است ویندوز 11 را در ماه اکتبر (مهر ماه ۱۴۰۰) به صورت رسمی عرضه کند.

مایکروسافت امروز اعلام که قرار است ویندوز 11 برای کاربران واجد شرایط (از لحاظ سخت‌افزاری) در ۵ اکتبر (13 مهر ماه) عرضه خواهد شد و همچنین برای یارانه‌های جدیدی که به بازار عرضه خواهند شد به صورت پیش فرض ویندوز ۱۱ را در سیستم خود خواهند داشت.

طبق گفته‌ی مایکروسافت راه‌اندازی ویندوز 11 همانند ویندوز 10 به صورت مرحله‌ای خواهد بود، این مدان معناست که اگر چه ویندوز 11 در 5 اکتبر به صورت رسمی عرضه خواهد شد اما این احتمال وجود دارد که مردم در همان روز تغییرات جدید را مشاهده نخواهند کرد و مایکروسافت به تدریج ویژگی‌های سیستم عامل جدید خود را برای کاربران منتشر خواهد کرد.

همچنین این شرکت گفته است که قابلیت ارتقا ویندوز ۱۱ برای رایانه‌های شخصی واجد شرایط به تدریج و تا سال 2022 امکان پذیر خواهد بود.

ویندوز 11 بدون پشتیبانی از اپلیکیشن های اندروید عرضه خواهد شد

متاسفانه طبق گفته‌ی مایکروسافت ویژگی بسیار پرطرفدار و جذاب پشتیبانی از اپلییکشن های اندروید امسال به ویندوز 11 اضافه نخواهد شد.

ظاهرا این ویژگی‌ها در ماه‌های آینده به صورت پیش نمایش برای کابران اینسایدر عرضه خواهد شد و تا سال 2022 نمی‌بایست انتظار رسمی این ویژگی‌ها را داشت.

خوشبختانه سایر ویژگی‌هایی که اعلام شده بود در زمان عرضه رسمی منتشر خواهد شد از جمله این ویژگی‌ها:

  • منو جدید start به همراه تجربه‌ی کاربری جدید از Taskbar
  • طراحی رابط کاربری جدید در آیکون ها و تنظیمات
  • انیمیشن های روان
  • ویجت ها
  • یکپارچگی برنامه Teams
  • فروشگاه مایکروسافت جدید
  • و…

مایکروسافت به تازگی اعلام کرد که تعداد انگشت شماری از پردازنده‌های نسل هفتم اینتل هم قابلیت دریافت ویندوز 11 را خواهند داشت اما سایر کاربران در صورتی که می‌خواهند ویندوز 11 را تجربه کنند می‌توانند به صورت دستی ویندوز 11 را نصب کنند اما مایکروسافت آپدیت و بروزرسانی برای این دستگاه‌ها منتشر نخواهد کرد.

  دانلود برنامه کتاب خوان الکترونیکی Freda ویندوز فون

نظر شما در مورد ویندوز 11 چیست؟

4/5 - (1 امتیاز)
منبع
windowscentral

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا