برنامه

طراحی جدید پاندورا را ببینید (دانلود)

Pandora-Windows-10

 

  پاندورا را نود درصد شما کاربران می شناسید و به ندرت پیش می آید که کسی این برنامه معروفی را نشناسد. این برنامه برای پیدا کردن موسیقی های مورد علاقه ی شما، بسیار به شما کمک خواهد کرد. شما می توانید این موسیقی ها را پیدا کنید که جذابیت این برنامه تنها به اینجا ختم نمی شود و شما می توانید وقتی آهنگ و موسیقی خودتان را پیدا کردید، آن را آنلاین گوش دهید و درباره ی خواننده و یا نوازنده ی آن اطلاعاتی را به دست آورید. پاندورا امروز برای ویندوز دهی ها آپدیت شده است. این برنامه تغییرات زیاد تری نسبت به آپدیت های قبلی خود کرده است که اولین و شاید جذاب ترین آن، تغییر کردن طراحی آن باشد، به طوری که طراحی و رابط کاربری آن کلا تغییر کرده است. با این آپدیت، ورژن و نسخه ی این برنامه به دهمین نسخه تغییر می کند. البته این طراحی جدید تنها به خاطر تغییراتی بوده است که در ویندوز 10 به وجود آمده است و این کمپانی هم برای اینکه مشکلی برای کاربران به وجود نیاید و آن ها را از دست ندهد، تصمیم گرفت که طراجی آن را عوض کند و آن را مطابق با آخرین برنامه نویسی ویندوز 10 تغییر دهد. بهتر است بدانید که این برنامه، یک برنامه ی یونیورسال ویندوز 10 می باشد و از کانتونیوم هم پشتیبانی می کند. خود سازنده برای برنامه ی خود این گونه توضیح داده است:

پاندورا رایگان می باشد و شما می توانید برنامه ها و کمدی ها و موسیقی های رادیو را که دوست خواهید داشت را داشته باشید. فقط با اسم آهنگ یا خواننده، کمدین، اجرا کننده شروع کنید و پاندورابرای شما یک کانالی از این برناه هایی که شما دوست دارید قرار می دهد تا برنامه هایی که با این برنامه ها مرتبط و شبیه به هم باشند را داشته باشید. می توانید تا 100 کانال درست کنید و به راحتی بین آن های که دوست دارید، جا به جا شوید. پاندورا صد ها موسیقی از جاز تا پاپ را دارد و شما می توانید هر جایی که باشید، آن ها را بشنوید، مهم نیست در ماشین یا در قطار هستید یا در باشگاه فقط این را به خاطر داشته باشید که پاندورا در همه جا در دسترس شما می باشد.

شما همین الآن می توانید آن را ا لینکی که در بغل این مطلب می باشد، آن را دانلود نمایید.

  قابلیت «خود تخریب عکس» به نسخه پیش نمایش تلگرام ویندوزفون و ویندوز موبایل ۱۰ اضافه شد
[bsbutton text=” برای دانلود از طریق بارکد، دکمه سرچ گوشی را لمس کنید و دکمه Vision (ایکون چشم )انتخاب کنید، سپس دوربین گوشی را روی بارکد بگیرید تا به صفحه اپلیکیشن در مارکت هدایت شوید. توجه اگر از ویندوز فون ۸٫۱ استفاده می کنید و کورتانای شما وصل است می توانید با فشردن دکمه دوربین و انتخاب lenses و لمس Bing Vision به صفحه بارکد خوان بینگ هدایت شوید. ” target=”This page” style=”warning” theme=”flat” size=”normal” iconcolor=”white” icon=”icon-ok”]

  این برنامه چطور شده است؟ آیا از طراحی جدید آن راضی هستید؟ دوست دارید چه ویژگی ها و قابلیت های جدیدی به این برنامه اضافه شود؟ آیا تا کنون با این طراحی و آپدیت جدید به مشکلی بر خورده اید؟ این طراحی برای شما جذاب تر است یا طراحی قبلی؟ آیا تا به حال دنبال آهنگی گشته اید که نتوانید آن را پیدا کنید؟ ( البته به جز آهنگ های ایرانی چون خیلی از سایت ها هنوز از آهنگ های ایرانی پشتیبانی نمی کنند.) نظرات خدتان را با ما در میان بگذارید. ما آماده ی شندین هر گونه انتقاد از شما عزیزان هستیم. اگر هم سوالی داشتید ما پاسخ گو هستیم.

چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا