اخباراخبار مایکروسافت
موضوعات داغ

سرفیس لپ تاپ گو ۳ با قیمت ۷۹۹ دلار معرفی شد

مایکروسافت در رویداد سالیانه خود در سال ۲۰۲۳ لپ تاپ مقرون به صرفه‌ی خود با نام سرفیس لپ تاپ گو ۳ (Surface Laptop Go 3) را معرفی کرد. وزن این لپ تاپ تنها کمی بیش‌تر از یک کیلوگرم است و صفحه‌ نمایش آن ۱۲.۴ اینچی لمسی است.

برخی از ویژگی های کلیدی Surface Laptop Go 3 شامل پردازنده‌ی جدید Intel Core برای عملکرد سریع تر در برنامه های Microsoft 365 است. کاربران می توانند این لپ تاپ را با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی انتخاب کنند. مایکروسافت ادعا می کند که سری لپ تاپ جدیدش افزایش 88 درصدی عملکرد را نسبت به نسخه‌ی پیشین Surface Laptop Go داشته است.

عمر باتری سرفیس لپ تاپ گو ۳

سرفیس لپ تاپ گو ۳ دارای صفحه‌کلید با اندازه کامل برای تایپ راحت و بلندگوهای Omnisonic با صدای Dolby است. میکروفون‌های استودیوی دوتایی به شما امکان می‌دهند صدای واضحی را در تماس‌های ویدیویی یا ضبط‌شده داشته باشید. مایکروسافت می گوید صفحه نمایش لمسی 12.4 اینچی آن باعث ناوبری و تعامل با برنامه ها می شود.

طبق گفته‌ی مایکروسافت لپ تاپ سرفیس گو 3 می‌تواند تا 15 ساعت شارژ مداوم را به شما دهد این امر باعث می‌شود که شما بدون دغدغه تمام روز بدون شارژ مجدد بتوانید با لپ تاپ خود کار کنید. همچنین سرفیس لپ تاپ گو ۳ از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کند.

برای دسترسی از راه دور به محیط دسکتاپ، Surface Laptop Go 3 می تواند با Windows 365 Cloud PC جفت شود. این به کاربران اجازه می دهد تا به طور ایمن تجربه ویندوز خود را از جمله برنامه ها و تنظیمات شخصی شده را از Microsoft Cloud پخش کنند.

سرفیس لپ تاپ گو ۳ برای چه کسانی مناسب است؟

مایکروسافت در پست وبلاگ خود نوشت:

«سرفیس لپ‌تاپ Go 3 برای تیم‌ها طراحی شده است تا در حین حرکت یا دفتر کار تأثیر بگذارند و نتایج را ارائه دهند. Surface Laptop Go 3 که برای دوام و قابلیت اطمینان آزمایش شده است، دارای طراحی شیک و درجه یک با روکش فلزی بادوام و خنک است که برای مقاومت در برابر استفاده روزانه طراحی شده است.

https://www.microsoft.com/en-us/surface/business/surface-go-3

قیمت Surface Laptop Go 3 از 799 دلار شروع می شود. باید دید ادعاهای مایکروسافت در زمینه افزایش سرعت و عملکرد و همچنین باتری در تست‌های کاربران به چه صورت خواهد بود؟

4/5 - (2 امتیاز)
منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا