اخباراخبار بازی و برنامه ها

توئیتر از ویندوزفون ۸٫۱ می‌رود

هیچ دل‌مان نمی‌خواهد خبر بد بدهیم اما چاره‌ای نیست و باید این حقیقت را بگوییم که دارندگان گوشی هوشمند ویندوزفون ۸٫۱ کم کم باید به فکر خداحافظی با برنامه کاربردی توئیتر باشند.

همه‌اش همین نبود بلکه ادامه دارد چون دست‌اندرکاران توئیتر اعلام کرده‌اند که با اتمام ماه جاری میلادی روند حمایت و پشتیبانی از این برنامه کاربردی در گوشی هوشمند ویندوزفون ۸٫۱ به پایان می‌رسد. همچنین در نظر است تا به پشتیبانی از این برنامه در بیلدهای پیش از به‌روزرسانی فال کریترز در ویندوز ۱۰ موبایل خاتمه داده شود.

نکته شایان ذکر دیگر این که وبسایت توئیتر در اینترنت اکسپلورر موبایل دارای باگی است که موجب شده تا هنگامی که کاربر مطلبی توئیت می‌کند یا پاسخ کسی را می‌دهد با صفحه با پیام خطا در برقراری ارتباط مواجه شود. با ضربه زدن روی دکمه بازگشت همه چیز دوباره روبه‌راه می‌شود اما بار دیگر که کاربر بخواهد توئیت کند همان اتفاق می‌افتد.

چنان چه شما نیز صاحب یک دستگاه گوشی هوشمند ویندوزفون ۸٫۱ هستید، به ناچار باید از برنامه کاربردی توئیتر به شکل رجوع به سایت استفاده کنید. در ضمن اگر جزو کاربران قدیمی ویندوزفون هستید و هنوز گوشی لومیا ۵۳۰ در دست دارید نیز باید به فکر راه چاره باشید.

گفتنی این که در برنامه مایکروسافت استور چندتایی برنامه کاربردی توئیتر از انواع دیگر وجود دارد که می‌توانید آنها را امتحان کنید. برخی از این برنامه‌ها عبارتند از:

Peregrine

weeTweet

Fake Tweet

mo Tweets

Tweetium

اگر این برنامه‌ها شما را قانع و راضی نکردند یک راه بیشتر نمی‌ماند. یعنی باید دست در جیب مبارک کنید و گوشی جدید در دیگر پلتفرم‌ها مانند آی‌او‌اس یا اندروید خریداری کنید که از قضا هیچ مشکلی با برنامه‌های کاربردی رایج و معمول ندارند.

منبع: phonearena

چطور بود !

جلیل جعفری

مترجم و روزنامه‌نگار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا