اخبار ویندوز 10 موبایل

وایو برنامه ای برای عرضه Phone Biz در آمریکا ندارد

VAIO_Phone_Biz_Silver_KV.0

وایو چند روز قبل گوشی جدید خود با ویندوز 10 موبایل، Phone Biz را معرفی کرد. این گوشی یکی از زیباترین مدل های ویندوزفون است که تا به حال عرضه شده است و مشخصات بسیار خوبی نیز با توجه به قیمتش دارد. برای کسانی که با این گوشی آشنا نیستند باید بگوییم Phone Biz اظ مشخصاتی مانند صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزلوشن Full HD، پردازنده اسنپدراگون 617، سه گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. وایو برای دوربین اصلی این گوشی نیز یک سنسور 13 مگاپیکسلی تعبیه کرده است.

انتظار می رود این گوشی در ماه آوریل در ژاپن وارد بازار شود. با این حال مشخص نیست این گوشی در سایر کشورها مانند آمریکا یا انگلیس نیز عرضه می شود یا خیر. امروز شعبه آمریکا وایو در حساب توییتر خود تایید کرد که آنها فعلا هیچ برنامه ای برای عرضه Phone Biz در آمریکا ندارند.

Phone Biz واقعا گوشی جالبی است و هدف آن نیز بازار کسب و کار است. شایان ذکر است که این گوشی از کانتینیوم نیز پشتیبانی می کند که یکی از بهترین قابلیت های ویندوز 10 موبایل است.

به محض اطلاع از اخبار عرضه Phone Biz در سایر کشورها آن را در اختیار شما خواهیم گذاشت. باید دید این گوشی روزی به ایران خواهد آمد، هر چند فعلا احتمال آن کم است.

نظر شما در مورد این گوشی و مشخصات آن چیست؟

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا