برنامه

برنامه WhatsApp برای ویندوزفون (بروز شد)

WhatsApp به عنوان یکی از قدرتمندترین و بهترین مسنجرهای تلفن های هوشمند شناخته می شود که امکان برقراری ارتباط را به صورت رایگان برای کاربران فراهم می کند. در واتس اپ، قابلیت برقراری تماس های صوتی نیز گنجانده شده است که با استفاده از آن امکان برقرارس تماس با کیفیت بالا را خواهید داشت.

ویژگی های WhatsApp :

  • رایگان بودن و بدون هیچ گونه هزینه برای کاربران
  • قابلیت ارسال کردن فایل های مختلف مانند ویدئو، تصویر و فایل صوتی
  • انجام گفتوگوی گروهی با کاربران دیگری که واتس اپ دارند
  • عدم نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز ورود
  • در دسترس بودن کاربران برای مخاطبین به صورت همیشگی
  • قابلیت استفاده از مخاطبین گوشی بدون نیاز به انتقال آنها
  • ارسال پیغام برای کاربرانی که در حالت آفلاین هستند
  • قابلیت انتخاب تصویر زمینه دلخواه برای صفحه چت
  • سفارشی سازی صداهای اطلاع رسانی برنامه
  • قابلیت استفاده از برنامه در حالت افقی و عمودی

کاربران بسیار زیادی هستند که این روزها گوشی هوشمند خود را تنها جهت استفاده از برنامه های مسنجر خریداری می کنند. برنامه های مسنجر مختلف مانند وایبر، لاین، تانگو، تلگرام و … در روزهای اخیر محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده اند و توانسته اند به عضو بی چون و چرای گوشی های هوشمند تبدیل شوند. در این میان، یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین مسنجرهایی که برای سیستم عامل ویندوزفون عرضه شده است، برنامه واتس اپ می باشد که امکان برقراری ارتباط را به کاربران می دهد.

برای این که بتوانید از برنامه واتس اپ استفاده کنید، تنها یک ارتباط اینترنت کافی است. با متصل کردن گوشی خود به اتصال اینترنت می توانید اقدام به ارسال پیامک های متنی به صورت رایگان برای دوستان خود بنمایید. واتس اپ هیچ هزینه ای برای کاربران ندارد و تنها هزینه بسیار ناچیزی از اینترنت برای شما محاسبه می شود. در واتس اپ شکلک های اختصاصی گنجانده شده است که شما می توانید از آنها در هنگام چت کردن ، استفاده کرده و آنها را برای دوستان خود ارسال کنید. قابلیت ارسال فایل های مختلف مانند تصویر، فیلم، موسیقی و … نیز برای کاربران فراهم شده است و شما می توانید اقدام به ارسال انواع فایل های مختلف در هنگام چت بنمایید.  در واتس اپ امکان ایجاد گروه و دعوت کردن دوستان را خواهید داشت و شما می توانید با دعوت دوستان خود به گروه ساخته شده، با تمام آنها به صحبت کردن بپردازید و همه آنهایی که به گروه دعوت شده اند، امکان مشاهده پیام هایی که شما ارسال می کنید را خواهند داشت. بعد از این که برنامه WhatsApp  را نصب کنید، مخاطب هایی که در دفتر تلفن گوشی شما قرار دارند و از این برنامه استفاده می کنند، به صورت اتوماتیک در داخل واتس اپ به شما نمایش داده می شوند که می توانید با آنها به صحبت بپردازید.

در نسخه جدیدی که از واتس اپ عرضه شده است، امکان برقراری تماس به صورت تصویری نیز اضافه شده است. به این ترتیب شما می توانید با کیفیت بالایی اقدام به برقراری تماس های صوتی بنمایید و با دوستان خود صحبت کنید. برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار محبوب واتس اپ WhatsApp می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  معرفی غیر رسمی سایت ورزش 3

بروزرسانی به نسخه ۲٫۱۶٫۲۸۸٫۰ (۲۵ آبانماه) :

  • بهبود رابط کاربری ، اضافه شدن شکلک های جدید ، قابلیت طراحی روی تصاویر و همچنین قابلیت تماس تصویری و رفع ایرادات موجود در برنامه از جمله آخرین تغییرات این نسخه هستند. 

تصاویری از نسخه ۲٫۱۲٫۲۱۲٫۰

اسکرین شات واتس اپ ویندوز فون
3.3/5 - (140 امتیاز)

Ms.e

19 سالمه پشت کنکوری رشته تجربی متاهل هستم دو سه ساله با ویندوز فون آشناهستم وشیش ساله تو دنیای مجازی کار می کنم عاشق ویندوز فون ومایکروسافت ومتنفر از هنگرویید

نوشته های مشابه

‫۷۴ دیدگاه ها

  1. سلام دوستان من واتساپ رو دانلود میکنم ولی وقتی میزنم روش میره داخل فروشگاه یه راهنمایی کنید لطفا

  2. سلام و تشکر از سایت عالیتون.

    لطفا نحوه ی استفاده از چند اکانت اینستاگرام بر روی یک گوشی را آموزش دهید.

  3. با سلام من یه گوشی لومیا ۵۲۰ دارم ویندوز ۸٫۱ الان میرم توی استور کاملا درسته ولی توی دانلود نرم افزار مشکل دارم مینویسه اکانت مایکروسافت مشکل داره ایمیلمم درسته ولی sync نمیشه چیکار کنمممم(-ـ-)

  4. سلام
    واتساپ واسه پی سی هم هست؟
    من لایسنس ویندوز ۱۰ دارم میخواستم بدونم واتساپ و اینستا و اینا رو میتونم داشته باشم یانه؟

  5. سلام

    تشکر از سایت خوبتون

    چند روز پیش واتس اپ از کافه بازار حذف شد سوالم اینه چه مشکلی داشته این اپ ک حذف شده

    اون از  تلگرام که قبول نکرد سرور رو تو ایران بیاره اینم از واتس اپ

    1. دوست عزیز ..
      تمام مطالبی که من و دوستان در سایت مینویسن، مربوط به ویندوز فون و ویندوز ۱۰ موبایل و ویندوز ۱۰ دسکتاپ هستش و کافه بازار برای پلتفرم آندروید هست و متاسفانه این سایت، هیچ اطلاعی در مورد پلتفرم آندروید نداریم.

  6. سلام.چطور میشه اسم روی واتس آپ کسی رو دید باید شمارش زخیره باشه یا نه؟و آیا میشه وقتی انلاین هستم بدونم اون لحظه چه کسانی آنلاین میشن و چه کسانی دارن منوچک میکنن؟چون جی بی واتس آپ اندروید این قابلیت رو داره آیا ویندوزفون هم این قابلیت رو داره؟

    1. در واتس اپ باید شماره فرد بر روی گوشی با هر نامی که از او می شناسید ذخیره شده باشد – در این مورد که چه کسانی شما رو چک میکنند بنده اطلاعی ندارم و فک نکنم این قابلیت وجود داشته باشد

    2. حتما باید اون شخص رو ذخیره کنید تا اسم دیده بشه ..
      کسانی که آنلاین هستن، مشخصه و شما کافیه که توی یه گروه یا به کسی یه پی ام بدید و روی پی ام تاچ کنید و نگه دارید و آخرین گزینه، info

  7. سلام و خیلی ممنون از دوستانیً زحمت کشیدن و جواب منو دادن
    اینکارو کردم ولی بازم جواب نداد. هر برنامه ای دانلود میکنم همینجوریه اجرا نمیشه برنامه .

  8. سلام خسته نباشید
    من ۶۴٠ دارم از وقتی واتساپمو اپدیت کردم دیگه وارد نمیشد همش لودینگ میکرد. پاکش کردم بعد دوباره با کلی بدبختی نصب کردم ولی الان هم باز همش لودینگ میکنه و اصلا وارد برنامه نمیشه مشکل از چیه؟

  9. با سلام لطفا راهنمایی کنید دوستان عزیز..گوشی لومیا ۹۵۰ دارم و واتس اپ روش نصب کردم هم نسخه عادی و نسخه بتا …اما در هر دوی آنها امکان تماس صوتی نیست و تماس صوتی هم که دریافت میکنم به محض اوکی قطع میشود.راهکاری که تا الان انجام دادم …جواب نگرفتم…نصب مجدد چندین بار …انجام دادم.همچنین واتس اپ روی حافظه داخلی نصب است ..اما هیچ شکل نتونستم مشکل حل کنم راهنمایی بفرمایید لطفا با تشکر

    1. احتمال میدم که به خاطر سرعت اینترنت باشه .. توی تنظیمات و در قسمت Chat & Calls برید و در قسمت آخر در قسمت Call Setting اگه آن هست، آف کنید و اگه آف هست، آن کنید ..

        1. توی تنظیمات واتس اپ، چیز دیگه ای جز این نیست !!! اتفاقا، خودم هم تنها از واتس اپ به عنوان پیام رسان استفاده میکنم و حتی تماس صوتی هم دارم ازش، اما همچین موردی رو هنوز تجربه نکردم !

  10. سلام من در واتساپ و تلگرام نمیتونم فایل تصویری یا هر نوع ویدیویی برای مخاطبین بفرستم
    البته امکان فرستادن فایل صوتی هست ولی حتی فایل های تصویری از طریق خود برنامه واتس اپ نیز قابل مشاهده نیست …علت چیست؟

  11. باعرض سلام من به تازگی گوشیه لومیا ۶۳۰ خریدم ولی از استور نمیتونم هیچ برنامه ای رو دانلود کنم،هم اکانتم رو سینک میکنم و هم منطقه رو روی امریکا تنظیم کردم.دانلود در حال پندینگ میمونه.در ضمن به هر شبکه وای فای که متصل میشم میگه عدم دسترسی به شبکه.ولی میشه از مرورگر وبگردی کرد

  12. ای بابا این چرا دانلود نمیشههههههه؟

    هر گزینه ای رو واسه دانلود میزنم فایده نداره

    اصلا لینکی برای دانلود نیست

    تو سابت مایکروسافت نوشته get app اما لینک نیست

    1. سلام احتمالا گوشی شما یا تاریخش تنظیم نیست یا اینکه منطقه بر روی آمریکا نیست شما به تنظمیات گوشی خودتون برید و Rgion را بر روی امریکا قرار دهید
      از طریق خود گوشی برنامه را نصب نمایید

  13. سلام دوستان من گوشیم لومیا ۷۲۰ هستش و ویندوز ۸.۱ واتساپ رو نصب کردم ولی اعلانات رو نشون نمیده باید حتما واتساپ رو باز کنم تا نشون بده کسی میدونه چجوری باید این مشکل رو حل کرد

    1. دوست عزیز؛
      این مشکل میتونه از جاهای مختلفی باشه,من چند تا راه پیشنهاد میدم,میتونید این کار هارو انجام بدید,شاید مشکلتون حل شد.
      گوشی خودتون رو با نگه‌ داشتن دکمه Power به مدت ۱۰ Sec,خاموش کرده و دوباره روشن کنید.
      ۱/ به Setting برید و مطمئن بشید که گزینه Battery Saver خاموش هست,چون گاهی وقتا این گزینه برای نگه داشتن باتری گوشی، تمامی اتصالات گوشی رو Disable میکنه.
      ۲/ بعضی از دوستان هم گزارش دادن که با روشن و خاموش کردن گزینه Location و Find My Phone در Setting,این مشکل حل شده!

    1. با ورود به لیست گروه و فشار لمس کردن نام مخاطب به مدت چند ثانیه چند گزینه برای شما نمایش داده می شود که که گزینه اخر make group admin است با استفاده از این گزینه میتوانید آن فرد را ادمین گروه کنید

  14. سلام به همه دوستان
    گوشی من لومیا۸۲۰ با سیستم عامل ویندوزفون ۸.۱ هست. تقریبا دوسالی هست که دارم و خب، با تمام کاستیهای نرم افزاریش ازش راضیم. مدتیه «بعضی» از مخاطبینم در واتس اپ گلایه میکنن که فلانی؛ پیامهایی که برامون میفرستی با کلمات پس و پیش شده و جمله های بهم ریخته بدستمون میرسه و خوندن و درک پیامها مشکل و گاهی غیرممکنه! البته پیامهایی که خودم تایپ میکنم مشکلی نداره اما پیامهایی که از جایی کپی میکنم، گاهی دچار چنین مشکلی هست! اون هم نه برای همه، برای بعضی از دوستان! ولی خب این مشکل داره روز به روز بیشتر میشه و حجم گلایه ها بالا میره!!! برای تست موضوع به ۵تا از دوستانم که آنلاین بودند همزمان یک پیام مشخص را فرستادم(همه اندرویدی!) دوتاشون درست دریافت کرد و سه تاتوش قاطی پاتی! ظاهرا پیامهایی که لابلای جملات، کاراکترهایی مثل سه نقطه و خط تیره و عدد و شکلک و …. داره، دچار مشکل میشه!
    میخام بدون کس دیگه ای از دوستان ویندوزفونی چنین تجربه ی شوم و تلخی داشته یا نه؟!
    لطفا راهنمایی و همفکری بفرمایید که این معضل شدیدا روی اعصابه!
    با سپاس
    دلنواز از شیراز

    1. دوست عزیز؛
      این مشکل به این دلیل هست که Whats App در لومیا ۸۲۰ از ۵ پورت اختصاصی استفاده میکنه که در بعضی گوشی ها چند تا از اون ۵ پورت بسته هستند.
      این مشکل رو خیلی از کاربران دارند و هنوز اقدامی برای درست کردن آن نشده.

      1. ممنون دوست عزیز از پاسخ سریعتون.
        اما منظورتون از ۵ پورت؛ چه پورتهایی هست؟!
        پس ربطی به کدینگ فونتهای فارسی و استاندارهای پراکنده ی اون نداره؟؟!
        یعنی پس بی جهت به فکر دستکاری گوشیم نباشم؟! که مثلا واتس اپ را دوباره نصب کنم یا region گوشی را رو حالتهای مختلف امتحان کنم یا زورزدنهایی از این دست؟؟!!
        آخه چرا این مشکل اواخر پیش اومده و قبل از اون چنین مشکلی نداشتم؟
        حتی در تایم لاین هم که بعضی از متون را کپی میکنم همین مشکل پیش میاد و بعضی دوستان ابراز ناراحتی, که چه عرض کنم؛ ابراز انزجار میکنن!!!…. :دی!

        1. دوست عزیز؛
          تا جایی که اطلاع دارم پورت های ۱۲۴۷,۱۲۴۹,۱۲۷۰,۶۴۱۰ هستند که یکیش رو نمیدونم.
          ممکن هست این مشکل اصلا از این موارد نباشه و میتونه به خیلی چیز های دیگه مربوط باشه.
          شما میتونید هر چیزی که احتمال میدید رو Test کنید.

  15. سلام.یکی جواب فرهادو بده.منم همین مشکلو دارم.ئایبر و واتس آپ و ۶تگم همینجوره.
    قبلا رو ۶۲۰ داشتم الان رو ۶۴۰ ارور اینترنت میده درحالیکه مشکلی نیس و حتی تلگرام نصب شد.
    کسی میدونه مشکل چیه؟

  16. سلام
    من نمی تونم نصبش کنم . تو دانلوا د شده اما تا می خوام برم میزنه varificationاونوقت یه ارور میده که Cannot connect to whatsapp center.check your internet settingالیته من اینترنتم وصله

  17. سلام
    تا اونجایی که بنده اطلاع دارم، شما نمیتونین به فایل های صوتی که از طریق واتس اپ براتون ارسال شده به غیر از محیط واتس اپ دسترسی داشته باشید، احتمالا این مشکل به خاطر سیستم عامل ویندوز هست و برای ای او اس هم همین مشکل وجود دارد.

  18. سلام ، من لومیا ۹۲۵ دارم. چطور میتونم فایل صوتی(mp3,mp4) که تو واتس آپ میاد رو ذخیره کنم؟ منظورم اینه که کجا میره ذخیره میشه؟ میخام بعدا غیر از محیط واتس آپ بهش دسترسی داشته باشم.ممنون

    1. سلام ویندوز به طور خودکار برنامه ها رو آپدیت می کنه اگر نکرد برید داخل استور و از اونجا رو تنظیمات کلیک کنید بعد دکمه check for uopdate apps رو بزنید خودش بعد چند ثانیه لیست برنامه هایی رو که باید آپدیت بشه در قسمت دانلود میاره
      البته این مال وین فون ۸.۱

  19. سلام ببخشید من ورژن جدیدشو نصب کردم ولی توی settingنمیره
    بعد از دوبار پست گذاشتن هم کاملا هنگ میکنه
    فقط میتونی ببینی چی میفرستن!!!
    کسی میتونه کمک کنه؟

  20. سلام خدمت دوستان برای پاک کردن پیامها داخل واتساپ مجبورم یکی یکی انتخاب کنم و پاک کنم و گزینه سلکت یا علامت گذاری نداره لطفا راهنمایی کنید

  21. سلام یه سوال داشتم چرا رو گوشی nokia lumia 925 هر برنامه ای که میریزم مینویسه (مشکل شرکتی با همکارتاندر شرکت تماس گرفته و پشتیبان ….) چیجوری میتونم اینو بر طرف کنم؟؟؟؟؟؟؟

  22. مدیر جان دیدی تو گوشی انگشتتو از بالای گوشی به سمت پایین میکشی یه پنجره با نوار ابزار باز میشه،لومیا ۱۰۲۰نداره چطوری میشه درستش کرد؟؟؟

    1. ارسلان جان اگر منظورتون اکشن سنتر هست احتمالا شما گوشیتون رو آپدیت نکردید یا اگر کردید یک مرحله آپدیت انجام دادید دوباره به تنظیمات برید و چک آپدیت رو بزنید تا آپدیت جدید رو دریافت کنید

      1. فکر کنم منظور ایشون نوار Action center هست ؛ اگر اینطوره باید منتظر اپدیت سیان باشید ولی بهتره سوالتون رو در انجمن مطرح کنید تا دوستان راهنمایی تون کنند

  23. مدیر جان سلام،من از تو انجمن نمیتونم درخواست بدم، یه سوال لومیا ۱۰۲۰پنجره نداره که از بالا بیاد پایین؟؟؟
    آپدیت هم کردم ولی باز هم پنجره نداره که!!!

  24. واس من اون اولیش که چهار پنج روز پیش اومد نصب شد، فرداش یکی دیگه اومد که اون نصب نمیشد این دیروزی هم نصب نمیشه!

      1. ببخشید چجوری روی ۵۲۰نصب کردین.برای من اصلا استور بالا نمیاد همه کارارو انجام دادم بازم نمیاد

    1. سلام
      برای بنده مشکلی نداشت و راحت نصب میشد احتمالا مشکل از اینترنت شما هست در ساعت های دیگر امتحان کنید مطمئنند دانلود میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا