اخبارویندوز 11

بیلد 25120 ویندوز 11 با پشتیبانی از دستگاه‌های ARM64 منتشر شد

امروز ویندوز 11 آپدیتی را برای کاربران نسخه‌ی Dev منتشر کرد که مهم‌ترین ویژگی آن پشتیبانی از دستگاه‌های ARM بود

مایکروسافت بیلد 25120 ویندوز 11 را برای کاربران اینسایدر Dev منتشر کرد. این توسعه Sun Valley 3 برای Windows Insiders است که در نهایت تبدیل به نسخه ای می شود که در سال 2023 منتشر برای تمامی کاربران منتشر خواهد شد.

این بیلد با چند ویژگی خاص برای کاربران منتشر شد که اولاً برخلاف بیلد قبلی، اکنون برای رایانه های شخصی ARM64 در دسترس است و در ثانی فایل ISO آن قابل دانلود است.

Windows Server vNext build 25120 هم امروز منتشر شد که احتمالاً نشان از همگامی کلی تمامی نسخه‌ها می‌دهد.

ویژگی مهم بیلد 25120:

  • دستگاه های ARM64 می توانند به این بیلد به روز شوند.
  • ما فایل‌های ISO را برای این بیلد منتشر میکردیم انها را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.
  • این بیلد شامل برخی بهبودها و اصلاحات کلی است.

برخی تغییرات و بهبودهای منتشر شده در بیلد 25120

همانطور که در پست وبلاگ ما در اینجا توضیح داده شد، Windows Insiders که از Dev Channel استفاده می‌کنند ممکن است ایده‌های جدید، ویژگی‌های لید طولانی‌تر و تجربیاتی را امتحان کنند که برای کمک به اعتبارسنجی مفاهیم در نظر گرفته شده است. با شروع این بیلد پیش‌نمایش، برخی از اینسایدرها یکی از این ویژگی‌های مفهومی را مشاهده خواهند کرد، زیرا ما شروع به کشف محتوای تعاملی سبک وزن روی دسک‌تاپ ویندوز می‌کنیم. امروزه ویندوز این نوع محتوا را در برد ویجت ها نمایش می دهد. برای شروع ارزیابی این ایده کلی و مدل تعامل، اولین جستجو در این زمینه یک کادر جستجو را اضافه می کند که روی دسکتاپ نمایش داده می شود که به شما امکان می دهد در وب جستجو کنید.

اگر می‌خواهید این کادر جستجو را حذف کنید، می‌توانید روی دسک‌تاپ کلیک راست کرده، «Show more options» را انتخاب کنید و گزینه «Show search» را تغییر دهید.

ما مشتاقیم که بازخورد شما را در مورد این مدل تعامل بیاموزیم، بنابراین لطفاً در صورت دریافت این آزمایش از مرکز بازخورد برای ارائه بازخورد استفاده کنید.

  دانلود برنامه SimpiRSS

توجه: پس از به‌روزرسانی به این بیلد، برای راه‌اندازی این بیلد راه‌اندازی مجدد لازم است، اما لطفاً توجه داشته باشید که همه Windows Insider‌ها حتی پس از راه‌اندازی مجدد این تجربه را فعال نخواهند کرد.

4/5 - (1 امتیاز)
منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا