اخبار

شیائومی گوشی هوشمند می 10 را با پردازنده اسنپدراگون 865 معرفی کرد

لین بن مدیرعامل شیائومی، امروز گوشی هوشمند می 10 (Mi 10) را به صورت رسمی معرفی کرد. این گوشی جزو نخستین گوشی هایی است که از اسنپدراگون 865 بهره برده است.

کانسپت شیائومی mi 10

لین بن جزئیات کمی را ارائه داده است اما می 10 احتمالا مشخصات یک پرچمدار را یدک می کشد و از همان سنسور 108 مگاپیکسلی استفاده شده در دیگر گوشی های شیائومی به ویژه می سی سی 9 (MI CC9) استفاده می کند. در ادامه با ویندوز ایران همراه باشید.

Mi 10 با جدیدترین پردازنده اسنپدراگون

امروز شیائومی گوشی هوشمند Mi 10 را در اجلاس فناوری محور اسنپدراگون کوالکام 2019 (Qualcomm’s Snapdragon Tech Summit 2019) معرفی کرد.

می 10 یکی از اولین گوشی های هوشمند است که از پردازند جدید کوالکام، اسنپدراگون 856 استفاده می کند. لین بن، مدیرعامل شیائومی اوایل امروز می 10 را معرفی کرد اما جزئیات بسیار کمی از این گوشی را ارائه داد.

در این رویداد لین بن از دوربین 108 مگاپیکسلی استفاده شده در MI CC9 و Mi Note 10 نام برد، بنابراین احتمال این وجود دارد که می 10 از همان سنسور قدرتمند، استفاده کند.

همچنین می 10 دارای مشخصاتی در سطح یک پرچمدار با رم و حافظه کافی خواهد بود.

گسترش فناوری 5G در گوشی‌های شیائومی

در این رویداد لین بن اعلام کرد که شیائومی قصد دارد در سال آینده بیش از 10 تلفن هوشمند سازگار با تکنولوژی 5G را روانه بازار کند، هر چند که وی نام یا اطلاعات دیگری در این زمینه را ارائه نکرده است.

طبق گفته های لین بن، می واچ شیائومی (Xiaomi Mi Watch) در سال آینده مجهز به مودم 5G خواهد شد و تبدیل به اولین ساعت هوشمندی خواهد شد که می تواند به شبکه نسل 5 متصل شود.

  شرکت ژاپنی ساخت لوازم جانبی کامپیوتر هم فبلت 6 اینچی ویندوزفون می سازد!
3.3/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا